מינויים

מינוי בכיר ב- MedOne: תכירו את מנהל העסקים הראשי החדש

החברה הודיעה על מינוי של אלי מטרה, שב-12 השנים האחרונות כיהן אלי במגוון תפקידי ניהול בחברה ובתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל שיווק ומכירות
מערכת ice | 
אלי מטרה (צילום פיני סילוק)
חברת MedOne, שמתמחה בהקמה וניהול של חוות שרתים (Data Center) ושירותי ענן ציבורי מקומי, מודיעה על מינויו של אלי מטרה, למנהל העסקים הראשי (CCO) של חברת MedOne. ב-12 השנים האחרונות כיהן אלי במגוון תפקידי ניהול בחברה ובתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל שיווק ומכירות.
בעברו כיהן בתפקידי ניהול מכירות גלובליות ופיתוח עסקי בחברות ישראליות ובינלאומיות. במסגרת תפקידו החדש, יהיה אחראי על האסטרטגיה המסחרית של MedOne, ויוביל את פעילויות השיווק, המכירות ופיתוח המוצרים, וזאת על מנת להניע את הצמיחה העסקית ולהגדיל את נתח השוק של החברה. אלי ידווח ישירות למנכ"ל החברה, רוני שדה.
חברת MedOne מתמחה באספקת פתרונות ייחודיים בתחומי הטכנולוגיה והתקשורת ללקוחות עסקיים ומעמידה לרשות לקוחותיה מתקני תקשוב ייחודיים (Data Centers) וממוקמים בחמישה אתרים בישראל – ת"א, פ"ת, רמלה וטירת הכרמל. באמצעות מתקנים אלו החברה מספקת פתרונות מגוונים הכוללים: פתרונות אירוח של חדרי מחשב מרכזיים ומערכות מחשוב מרכזיות, פתרונות אירוח של אתרי גיבוי, פתרונות המשכיות עסקית כוללים ופתרונות ענן ציבורי והיברדי לחברות הגדולות ביותר במשק הישראלי והבינלאומי. עם לקוחות החברה נמנים בנקים, מוסדות פיננסיים, משרדי ממשלה וגופי ביטחון וכו'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה