מינויים

לראשונה: מינוי יו״ר הנהלה ציבורית לטכנולוגיות ריטייל במכון היצוא

את המינוי קיבל יחיאל אטיאס, מייסד שותף של חברת הקסה (Hexa) שמשמש כמנכ״ל החברה מאז הקמתה
מערכת ice |  1
יחיאל אטיאס (צילום הקסה)
הנהלת מכון היצוא בחרה להעמיד בראש הנהלת טכנולוגיות הריטייל במכון את יחיאל אטיאס, מייסד שותף של חברת הקסה (Hexa) שמשמש כמנכ״ל החברה מאז הקמתה. חברת הקסה, מובילה בתעשיית ה-XR, עם לקוחות ושותפים בולטים כגון אמזון, וולמארט, סנאפ, Epic Games, מייקרוסופט, מייסי'ס, Unity ועוד. הקסה גם מובילה את קבוצת Khronos באזורנו, קונסורציום בינ״ל שעוסק בקביעת הסטנדרטים הבינלאומיים עבור מציאות מתקדמת ובכך שואפת לתרום לפיתוח ומיצובה של תעשיית ה-XR בארץ ובעולם.
חברי ההנהלה יכללו מנהלים מהחברות המובילות בתחום בארץ וביניהם מיטל שמיע מ- Microsoft for Startups, יעל קוכמן משרונה פרטנרס (Sarona Partners) וסייזר (Sizer Technologies), עודד לביא מקבוצת פובליסיס (Publicis Groupe) ועידן פינטו מהסטארט-אפ הישראלי סייט (Syte). מטרת אותן ההנהלות הציבוריות הוא לחזק את הקשר שבין המכון לבין התעשייה, ולייצר שיתופי פעולה ושותפויות אסטרטגיות עם גורמים מתוך מחוץ לישראל, אלה במטרה לעודד את היצוא ושיתוף הפעולה הבין-לאומי של חברות ישראליות העוסקות בתחום.
יוזמות מסוג זה אינן זרות למכון הייצוא המנוהל באמצעות ממימון ממשלתי ופרטי בשל תרומתו הרבה לתעשייה המקומית. לאורך השנים מכון היצוא עזר, תמך ועודד מספר רב של סטרטאפים בדרכים רבות, בין אם אירוח משלחות, השתתפות בביתנים הישראליים שמכון הייצוא מקים בתערוכות מובילות או בכנסים, והוא מהווה גוף המקשר באופן ניטרלי בין הגופים השונים בכל תעשייה בה הוא מתמקד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מינוי של אדם מוכשר וראוי (ל"ת)
    יעל 11/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור