מינויים

קשת בשינוי דרמטי בצמרת: זה היו"ר החדש של הקבוצה

לאחר עזיבת היו"ר המיתולוגית בעשור האחרון, דרורית ורטהיים, בקשת מינו ליו"ר את יואב נחשון, סגן נשיא החברה המרכזית למשקאות. היו"ר החדש כבר גיבה את המנכ"ל אבי ניר ורמז שלא יהיו זעזועים בקבוצה עם כניסתו: "מאמין בהנהגתו"
מערכת ice |  1
יואב נחשוני (צילום נתן דביר)
במרץ השנה הטילה בעלת השליטה בקשת, דרורית ורטהיים, פצצה כאשר עזבה את תפקיד יו"ר הדירקטוריון לאחר עשור, והחברה עמדה בפני שינוי רציני. רטהיים מונתה לתפקיד בעקבות לאחר שהחברה המרכזית למשקאות קלים שהייתה בשליטת אביה, מוזי ורטהיים ז"ל, רכשה את השליטה בקשת.
דרורית ורטהיים נחשבת לפנים של סבך האינטרסים של החברה המרכזית למשקאות קלים עם קשת - הגוף המרכזי של שידורי הטלוויזיה בישראל. עיקר הביקורת על קשת הייתה שהיא מונעת תחקירים והצגת שאלות נוקבות במוצרים המקושרים לחברה המרכזית, כגון: קוקה קולה (סוכר), טרה, טובורג, קרלסברג וכן הלאה, במיוחד לאור סיקורים שוטפים על מידת הנזק הבריאותי בצריכת סוכר במשקאות ממותקים, כמו גם יוקר המחייה במוצרים הקשורים לחברה המרכזית וחסימת ייבוא מקביל וכדומה. ורטהיים היא אחותו של דודי ורטהיים - יו"ר החברה המרכזית למשקאות, וכמו גם חלק מבעלי המניות הגדולים של בנק מזרחי טפחות. 

לאחר ששרה גאני שימשה יו"ר זמני מאז עזיבתה של ורטהיים, היום מונה יואב נחשון ליו"ר דירטקוריון קשת. הדירקטוריון אישר הערב את מיוניו של נחשון המשמש כסגן נשיא החברה המרכזית. נחשון, 61, המלווה את קשת מתחילת דרכה, משמש כדירקטור ב- 15 השנים האחרונות.  
בדבריו רמז על היו"ר החדש כי לא יהיו זעזועים עם כניסתו: "קשת, וענף התוכן הישראלי בכלל, ניצבים בימים אלה מול אתגרים מהותיים ומרתקים - מבית ומחוץ. אני מאמין בהנהגתו של אבי ניר והנהלת הקבוצה ובטוח כי קשת תמשיך להוביל, להתפתח ולצמוח לשיאים חדשים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    על איזו צמיחה אתה מדבר?! קשת מוחרמת!
    אבי ניר 10/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נתוני הרייטינג של החברה מזוייפים
    סגור