מינויים

ירונה שלום מונתה למ"מ מנכ"ל ביטוח לאומי

אמש (שלישי) שר הרווח והביטחון החברתי מאיר כהן פרסם כי ירונה שלום תמונה למ"מ מנכ"ל הביטוח הלאומי. היא תחליף בתפקיד את מאיר שפיגלר שעובר לכהן כמנכ"ל חברת החשמל
מערכת ice |  2
ירונה שלום (צילום ביטוח לאומי)
סמנכ"לית מערך הנכויות והשיקום בביטוח הלאומי, ירונה שלום, תמונה לממלאת מקום מנכ"ל הארגון, כך הודיע שר הרווחה והביטחון החברתי מאיר כהן אתמול (שלישי). ההודעה על המינוי מגיע שבוע לאחר שמינויו של המנכ"ל הקודם של הארגון, מאיר שפיגלר, למנכ"ל חברת החשמל אושר. משך כהונתה של שלום כממלאת מקום ימשך תקופה לא קצרה מכיוון שמינוי קבוע לא יכול להתבצע על ידי ממשלת מעבר.
שלום תיכנס לנעליו של שפיגלר כמ"מ עד לבחירת מנכ"ל קבוע לביטוח הלאומי. היא מינוי מבית בתוך עובדת בביטוח לאומי למעלה מ-33 שנה ותפקדה במגוון תפקיד רחב בתוך הארגון. בין היתר עבדה בביקורת הפנים של הביטוח הלאומי, בניהול אגפים במנהל הגמלאות ועד לתפקידה הנוכחי כסמנכ"לית נכויות ושיקום. היא בעלת תואר ראשון ושני בעבודה סוציאלית ותואר שני נוסף במנהל עסקים.

שפיגלר, המנכ"ל היוצא, מחכה לאישור מינוי כמנכ"ל חברת החשמל כבר מחודש יוני בו אושר בוועדת גילאור. שרת האנרגיה סירבה לחתום עד כה על כתב המינוי בשל טענות שהועלו בפניה על הליך מינוי לא תקין. רק בעקבות התערבות של היועצת המשפטית לממשלה בו קבעה כי לא נמצא ליקוי בהליך המינוי, השרה אישרה את המינוי. שפיגלר מסיים חמש שנות כהונה בביטוח הלאומי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גוף רקוב עם ועדות מכובסות. (ל"ת)
    יואב 10/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    ירונה וגדעון שלום שני מאפיונרים שהתעללו בעובדים מוכשרים (ל"ת)
    סיון אסיף 10/2022/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור