מינויים

לקראת תחילת שנת הלימודים: HIT מכריזה על דקאנית סטונדטים חדשה

המכון הטכנולוגי בחולון הכריז הבוקר (ראשון) על מינויה של ד"ר לימור סהר ענבר לתפקיד דקאנית סטונדטים, זאת לאחר ששימשה במספר תפקידים בכירים אחרים בשנים במכון
מערכת ice | 
לימור סהר ענבר (צילום HIT מכון טכנולוגי חולון)
המכון הטכנולוגי HIT בחולון הכריז הבוקר (ראשון) על מינויה של ד"ר לימור סהר ענבר לתפקיד דקאנית הסטודנטים. ד"ר סהר ענבר מהפקולטה להנדסת תעשייה וניהול טכנולוגיה, חוקרת ומרצה ב HIT מאז 2009, מחזיקה בדוקטורט במנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן ומתמחה בהתנהגות צרכנית, קבלת החלטות וארכיטקטורת בחירה.
עוד קודם לכן ד"ר סהר ענבר מילאה תפקידים רבים במכון. האחרון שבהם עסק בפיתוח הסגל האקדמי במרכז לקידום הוראה של המכון. כמו כן בשנת 2019 יזמה והקימה ד"ר סהר ענבר את הקורס 'אסטרטגיה שיווקית לארגונים חברתיים'. קורס זה שנחשב לחדשני ופורץ דרך, הכשיר סטודנטים לתואר ראשון בתחומי לימוד מגוונים, להתאים וליישם תכניות שיווקיות עבור ארגונים חברתיים.
ד"ר לימור סהר ענבר התייחסה למינוי ואמרה: "אני גאה לקבל על עצמי תפקיד חשוב ומשמעותי זה, שמתמקד בטיפוח הסטודנטיות והסטודנטים ובהעצמתם. יחד עם הצוות המקצועי של הדקאנט, נשאף לאפשר לכלל הסטודנטים והסטודנטיות לממש את יכולותיהם במהלך הלימודים, על ידי יצירת תנאים של גיוון והכלה".
 
כאמור  HITמכון טכנולוגי חולון נוסד ב- 1969 והינו מוסד אקדמי ציבורי מוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה (מל"ג). המכון עוסק בתחומי המדעים, הנדסה, טכנולוגיה, רפואה דיגיטלית, ניהול טכנולוגיה, טכנולוגיות למידה ועיצוב, ועוסק במחקר עיוני ויישומי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה