מינויים

סמנכ״לית מכירות ושימור חדשה בחברת חשבים מקבוצת קו מנחה

נטלי רייכמן מונתה כסמנכ"לית חדשה בקבוצת הטכנולוגיה הגדולה בישראל, שממשיכה להתרחב. לרייכמן ניסיון רב בניהול מחלקת מכירות ושימור בתחום הפיננסי ובניהול מחלקת המכירות המשפטית. בתפקידה החדש תוביל את כלל מערך המכירות והשימור בחברת חשבים
מערכת ice |  3
נטלי רייכמן קו מנחה (צילום יחצ)
"קו מנחה" ממשיכה להתרחב: נטלי רייכמן מונתה לסמנכ"לית מכירות ושימור בחשבים מקבוצת קו מנחה, קבוצת הטכנולוגיה הגדולה בישראל אשר מספקת פתרונות טכנלוגיים, כלים ומוצרים בתחומי המיסים, דיני העבודה, פנסיה וגמל והנה"ח דיגיטלית מתקדמת. 
בעקבות ניסיונה הרב בניהול מחלקת המכירות והשימור בתחום הפיננסי, וניהול מחלקת המכירות המשפטית, קודמה לתפקידה החדש על מנת להוביל את כלל מערך המכירות והשימור בחברת חשבים.
צח דרוקר מנכ"ל קו מנחה: "קידום פנימי של עובדים הינו ערך עליון בקבוצה ואני שמח שנטלי אשר צמחה בחברה ומכירה את יכולותיה ואתגריה של החברה לקחה על עצמה את האתגר שבתפקיד. אני משוכנע שניסיונה הרב של נטלי יסייע לחברה משמעותית בהצלחת תהליך ההתרחבות העסקי והשיווקי המקיף שהינה עוברת בימים אלה".
נטלי מביאה עימה לתפקיד ניסיון רב בניהול ובבניית מערך מכירות מורכב, בנייה ותכנון יעדים עסקיים ומודלים לניהול ולתמרץ מנהלי מכירות. ניסיונה המקצועי של רייכמן מקיף מעל 13 שנות ניסיון בעולם המכירות.
 
רייכמן (34) הינה בוגרת תואר ראשון (BA) בתקשורת ויחסים בין לאומיים באוניברסיטה הפתוחה, בעלת תעודה של יחסי ציבור ודוברות מהבצפר הגבוה של חברות הפרסום.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תותחית על! אין ראויה ממך לתפקיד!!
    ליאור 07/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בהצלחה ענקית
    סגור
  • 2.
    קולגה לשעבר
    ליאור 07/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שאפו ענק! אלופת העולם!! היית ונשארת תותחית על. אין ראויה ממך לתפקיד!! בהצלחה ענקית
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד בהצלחה
    גולן 07/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תותחית
    סגור