מינויים

מנכ"ל על בד פורש: "מודה על הזכות להוביל"

בתקופת כהונתו כמנכ"ל, נכנסה החברה לייצור מוצרים ירוקים עם הקמת מפעל בדימונה. לדבריו, "אני בעיקר גאה על כך שבתקופת משבר הקורונה הצליחה החברה להבטיח את בריאותם והמשך העסקתם ופרנסתם של כל עובדי החברה"
מערכת ice | 
מפעל על בד (צילום משה שי פלאש 90)
חברת על בד מדווחת היום כי מנכ"ל החברה דן מסיקה הודיע על כוונתו לסיים את תפקידו בסוף חודש ספטמבר 2022, לאחר 7 שנים בהן כיהן כמנכ"ל והוביל מהלכים אסטרטגיים בחברה.
דירקטוריון החברה נעתר לבקשת דן מסיקה ולרצונו לפנות לאתגרים מקצועיים אחרים, וימנה ועדת איתור למציאת מנכ"ל חדש.
תחת ניהולו של דן מסיקה, יושמה אסטרטגיה לחיזוק פעילות על בד באירופה, בין היתר, באמצעות שני מהלכים משמעותיים להקמת מפעל בפולין ולרכישת חברת אופטימל קייר בספרד, אשר ביססו את מעמדה הגלובאלי של החברה, הרחיבו את הפריסה הגיאוגרפית והגדילו את כושר הייצור ב-3 אתרי ייצור חדשים.
בנוסף, בתקופת כהונת דן כמנכ"ל, נכנסה החברה לייצור מוצרים ירוקים עם הקמת מפעל בדימונה וייצור בד ייחודי המבוסס על חומר גלם שטיף ופריק וכן עם הוספת קו ייצור ייעודי העומד בדרישות המחמירות של רגולציית איכות הסביבה ואי שימוש בחומרי פלסטיק. השקעות אלו צפויות להניב לחברה בשנים הקרובות הכנסות בהיקף משמעותי ולמצב את על בד כמובילת שוק.
לפני כשנה, עברה על בד, תחת ניהולו של דן מסיקה, שינוי במבנה הארגוני והיא מנוהלת באמצעות חמש חטיבות, כך שכל אחת מהן נמדדת באופן עצמאי תוך השגת סינרגיה גבוהה יותר בין כל פעילויות הייצור והמכירות בכל אזור גיאוגרפי. המהלך סייע במיקוד החברה וביצירת מענה מיטבי לצרכי הלקוחות. כחלק ממהלכי ההתייעלות שבוצעו בחברה, הוביל דן גם את מכירת פעילות מוצרי הספיגה שהסבה לחברה הפסדים לאורך שנים. 
מיקי לזר, יו"ר על בד, מסר: "אני מבקש להודות לדן מסיקה, בשם חברי הדירקטוריון ובשם עובדי ומנהלי החברה, על תרומתו המשמעותית ורבת השנים בהובלת על בד למעמד של יצרנית עולמית מובילה בתחום המגבונים הלחים וההיגיינה הנשית. דן ביצע מהלכים משמעותיים בחברה, המהווים בסיס איתן עבור המנכ"ל הבא להמשך הצעדת החברה להישגים וצמיחה. אני מאחל לדן הצלחה בהמשך דרכו".   
דן מסיקה מסר: "אני מודה על הזכות שניתנה לי להוביל את על בד לאורך 7 שנים בהן חיזקנו את מעמדה העסקי והתחרותי של החברה. אני בעיקר גאה על כך שבתקופת משבר הקורונה הצליחה החברה להבטיח את בריאותם והמשך העסקתם ופרנסתם של כל עובדי החברה, ובה בעת לספק את צרכיי הלקוחות. אני שמח על כך שבתקופתי החליטה על בד להיכנס גם לתחום ייצור מוצרים ירוקים מתוך הסתכלות קדימה והתאמת פעילות החברה לצרכיי המחר. על בד נהנתה מתנופת פיתוח והשקעות ואני בטוח שאלו מהוות תשתית להמשך צמיחה ומענה לביקושים. אני מאחל לחברה ולעובדיה להמשיך לחתור ולהגיע לשיאים נוספים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה