מינויים

לומיגו מתרחבת: מי סמנכ"ל המכירות וסמנכ"ל המוצר שמונו?

מייקל דייויס מונה לסמנכ"ל המכירות ואור ויינשטיין לסמנכ"ל מוצר, כאשר השניים ינסו להמשיך בבניית צוותי המוצר השיווק והמכירות
מערכת ice | 
לומיגו (צילום ניר סלקמן)
חברת לומיגו מודיעה על מינויי מייקל דייויס לסמנכ"ל המכירות ואור ויינשטיין לסמנכ"ל מוצר. המינויים מגיעים אחרי הודעה על סבב גיוס A בסך 29 מיליון דולר, ומטרתם המשך בניית צוותי המוצר, השיווק והמכירות והתרחבות לשווקים נוספים.
למייקל דייוויס יש ניסיון מגוון בשיווק, בתפקידי מכירה ובתמיכת מוצרים דיגיטליים עבור מפתחי תוכנה. דייויס מילא תפקידים מרכזיים בתאגידים גלובליים כמו מיקרוסופט, והצמיח צוותים בעלי ביצועים גבוהים במכירות, שיווק, לקוחות והנדסת שטח.

"עסקים בכל התעשיות מבינים שהם צריכים חברות תוכנה, ועומדים בפני האתגר של בניית הכלים והמוצרים הדיגיטליים", אמר דייוויס. "לומיגו מאפשרת לארגונים רמה גבוהה של שקיפות וביטחון ביישומי התוכנה, ומאפשרת להם לאמץ ארכיטקטורה חדשנית בענן. אני נרגש להצטרף לחברה שיש לה מומנטום מדהים, ונמצאת בשימוש של מותגים מובילים בתעשייה. אני מצפה לקדם את ההצלחה ולעבוד יחד כדי להפוך את הפתרון של Lumigo לבחירה דה פקטו עבור כל ארגון שמאמץ תשתית ענן מודרנית".
אור ויינשטיין הוא מוביל מוצר מנוסה, עם היסטוריה ארוכה של בניית כמה ממוצרי הענן והפלטפורמות הפופולריות ביותר. אור היה סמנכ"ל מוצר ב-Spot.io (נרכשה על ידי NetApp) ומילא תפקידים בכירים במוצר בשירותי האינטרנט של אמזון (AWS) ובגוגל, כולל הובלת מפת הדרכים של המוצר, אספקת תכונות ותוצאות עסקיות עבור devEx ללא שרתים וכלים ביחידה העסקית של AWS Lambda.
"ההתמחות שלי היא בבניית מוצרים שמפתחים אוהבים", אמר אור ויינשטיין. "שירותים נטולי שרת ענן משאירים למפתחים יותר זמן להתמקד בבניית יישומים מדהימים. אני מעריץ את העבודה המדהימה שעשה צוות Lumigo בקידום האימוץ של שירותים אלה, ואני מצפה לעבוד עם הצוות המוכשר הזה כדי להמשיך ולהעלות את הרף לחוויית מפתח מקורית בענן".
"ככל שסביבת הענן הולכת וגדלה מורכבת, קיים צורך דחוף בפתרונות המספקים בהירות ומאפשרים למפתחים ולמנהיגים עסקיים להמשיך ולבנות יישומים מדרגיים ומפוזרים מאוד", אמר ארז ברקנר, מנכ"ל ומייסד שותף של Lumigo. "מייקל ואור מביאים איתם שפע של ידע וניסיון שיהוו נכס עצום ככל שנמשיך להרחיב את ההיצע שלנו, כדי לתמוך בכל טכנולוגיה מקורית בענן ובכל עסק, ממפתחי סולו ועד לארגונים הגדולים ביותר, מה שמאפשר לארגונים לאמץ טכנולוגיות ענן- מבלי לוותר על יציבות ונראות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה