מינויים

דרמה בדסק"ש: היו"ר צחי נחמיאס פורש מתפקידו, זה המחליף

דירקטוריון דסק"ש החליט היום על מינויו של מנכ"ל דסק"ש ונכסים ובניין, דורון כהן, לתפקיד יו"ר דסק"ש ויו"ר נכסים ובניין. במקביל, החליט הדירקטוריון למנות את עו"ד נטלי משען-זכאי לתפקיד מנכ"לית דסק"ש ומנכ"לית נכסים ובניין
מערכת ice | 
דורון כהן (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר, unsplash)
דירקטוריון דסק"ש החליט היום (ראשון) על מינויו של מנכ"ל דסק"ש ונכסים ובניין, דורון כהן, לתפקיד יו"ר דסק"ש ויו"ר נכסים ובניין. במקביל, החליט הדירקטוריון למנות את עו"ד נטלי משען-זכאי לתפקיד מנכ"לית דסק"ש ומנכ"לית נכסים ובניין. 
יו"ר הדירקטוריון, צחי נחמיאס מסר: "בפני קבוצת דסק"ש ניצבים אתגרים מורכבים ורבים הכוללים הורדת המינוף בקבוצה, ביצוע הליכי התייעלות, התמקדות והשבחת עסקי הליבה של הקבוצה ובכללם נכסי הנדל"ן המצויים בחברות שונות בקבוצה לרבות בחברת גב ים אשר הסכם לרכישת השליטה בה נחתם לאחרונה. האתגרים הרבים מחייבים תשומות ניהוליות משמעותיות ועל כן החליט דירקטוריון דסק"ש למנות יו"ר פעיל לחברה.
"אני מבקש להודות לדורון כהן על כהונתו המוצלחת כמנכ"ל ולאחל לו הצלחה בתפקידו כיו"ר. לתפקיד המנכ"לית החליט הדירקטוריון למנות את נטלי משען-זכאי המוערכת מאוד במגזר העסקי ובשוק ההון. אני משוכנע שהשילוב בין דורון לנטלי יניב פירות לכל בעלי העניין בדסק"ש. אני באופן אישי אמשיך ללוות את דסק"ש כדירקטור ולתרום מניסיוני".

עו"ד נטלי משען-זכאי מנכ"לית דסק"ש ומנכ"לית נכסים ובניין. באדיבות המצלם
משען-זכאי כיהנה בשמונה השנים האחרונות כמשנה למנכ"ל הראל ביטוח ופיננסים וכיועצת המשפטית הראשית של קבוצת הראל. כמו כן שימשה כיו"ר דירקטוריון חברות הפנסיה והגמל בקבוצת הראל וכחברת ועדת השקעות (נוסטרו) של הראל. לפני שהצטרפה להראל, הייתה שותפה במשרד עורכי הדין פישר-בכר-חן ועמדה בראש מחלקת שוק ההון וניירות ערך. במועד כניסת המינויים לתוקף, צחי נחמיאס יסיים את תפקידו כיו"ר דירקטוריון דסק"ש וימשיך לכהן כחבר דירקטוריון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה