מינויים

טלטלה במשק אנרגיה: המנכ"ל והמייסד הודיע על התפטרותו

חן מלמד, אשר ביקש לסיים את תפקידו מסיבות אישיות, נענה לבקשת דירקטוריון החברה והסכים להמשיך לנהל ולהוביל את פעילות החברה עד לאיתור, מינוי וכניסת מנכ"ל חדש לתפקידו
מערכת ice | 
חן מלמד מנכל משק אנרגיה (צילום יחצ)
משק אנרגיה מודיעה היום (שלישי) כי, חן מלמד מנכ״ל החברה הודיע לדירקטוריון החברה על רצונו לסיים את תפקידו מסיבות אישיות. מלמד, אשר הוביל את עסקי האנרגיה של הקיבוצים משנת 2012, היה שותף לייסודה והקמתה של משק אנרגיה והפיכתה לחברה ציבורית. במהלך תקופת כהונתו הגיעה משק אנרגיה לייצור חשמל בהיקף של כ170 MW , פרוייקטים בהקמה ובמכסות זכייה בהיקף של כ-300 MW ופרוייקטים בייזום בהיקף של למעלה מ-1000 MW.    
כמו כן, הוביל מלמד את כניסתה של החברה לתחומי פעילות חדשים שיהוו את מנועי הצמיחה של החברה בשנים הבאות, לקראת הפיכתה לקבוצת אנרגיה מהמובילות בישראל הפועלת בכל הסקטורים בענף, החל מייצור ואגירת חשמל מאנרגיה מתחדשת ומגז טבעי שתתאפשר עם השלמת עסקת רכישת פעילות דליה חברות אנרגיה ממשקי הקיבוצים, דרך אספקת חשמל ללקוחות עסקיים ופרטיים באמצעות השת"פ עם חברת סלקום והקמת סלקוםEnergy ועד לפריסת תשתית והטענת רכבים חשמליים באמצעות השת"פ עם סונול EVI.

ג'ון כהן,  יו"ר משק אנרגיה: "אנו מצרים על החלטתו של מלמד ומודים לו על תרומתו הרבה להצלחת החברה. החזון, הכישורים והניסיון של מלמד תרמו להפיכתה של משק אנרגיה, מחלוצות האנרגיה המתחדשת בישראל, לאחת מקבוצות האנרגיה המובילות בארץ. כחלק מכך, הקמה של שדות סולאריים מהראשונים בישראל והמשך פיתוח מואץ של התחום, הנפקת החברה, כניסה לתחומי פעילות חדשים וליווי עסקת רכישת פעילות האנרגיה של משקי הקיבוצים, שתאפשר שילוב בין יתרונות הייצור באנרגייה מתחדשת ליתרונות הייצור מגז טבעי".
רן רונן, מנכ"ל משקי הקיבוצים: "קיבלנו בצער את הודעתו של מלמד, אנו מכבדים את בקשתו ומודים לו על בניית והובלת אסטרטגיה להפיכת משק אנרגיה לקבוצת אנרגיה ובכלל זה העסקה לרכישת מניות משקי הקיבוצים בדליה אנרגיה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה