מינויים

עזבה את אסם לתפקיד חדש: הרכש המפתיע של אחוה

אביב חן פרץ מונתה לסמנכ"לית תפעול והבטחת איכות של חברת "אחוה". בתפקידה הקודם שימשה כמנהלת הבטחת האיכות של מפעלי "כרמית" וקודם לכן כאחראית תחום בטיחות מזון במפעלי אסם-נסטלה
מערכת ice |  2
עליית מחירים במוצרי אסם (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
מאסם-נסטלה לחברת "אחוה". אביב חן פרץ (40), מונתה לסמנכ"לית תפעול והבטחת איכות של חברת "אחוה", יצרנית הטחינה, חלוה ודברי המאפה המובילה בישראל. בתפקידה תהיה אביב אחראית על התפעול והבטחת האיכות של מפעלי הטחינה והחלוה של אחוה, וכן מפעל המאפים, הטמעת תקני האיכות במזון, מעקב אחר נהלי המערכת ובקרה אחר ביצוע שוטף, לרבות קשר מול ארגוני הבריאות והמזון השונים. אביב פרץ, תושבת גדרה, נשואה + 3 ילדים, בעלת תואר ראשון בהנדסת כימיה וביוטכנולוגיה ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במשאבי אנוש וייעוץ ארגוני.

אביב חן פרץ  צילום: יעל האן
בתפקידה הקודם שימשה אביב פרץ כמנהלת הבטחת האיכות של מפעלי כרמית ממתקים וקודם לכן, כאחראית תחום בטיחות מזון במפעלי אסם – נסטלה. כזכור, בעקבות הלחץ הציבורי הגדול שנוצר בעקבות עליית המחירים המתוכננת של אסם-נסטלה, החברה הודיעה כי חזרה בה מכוונתה להעלות את מחירי המוצרים שלה.

חברת "אחוה" הנה יצרנית טחינה, חלוה ודברי מאפה בבעלות פרטית של יעקב מלאך. תשלובת המפעלים, הממוקמים באריאל, מעסיקים 235 עובדים, מכל הדתות והמגזרים. מפעלי אחוה מתפרסים על שטח של 14,000 מ"ר ומייצרים 2 טון טחינה גולמית מדי שעה. מוצרי החברה מופצים בהפצה עצמאית של המפעל לכל רשתות המזון בארץ ומוצריה מיוצאים גם למרבית מדינות העולם.
לדברי יעקב מלאך, מנכ"ל אחוה: "אנו מברכים על הצטרפותה של אביב חן פרץ אלינו, המצטרפת בתקופה רוויה באתגרים ובצמיחה של שוק הטחינה, ובטוחים שניסיונה הרב בתחום הבטחת האיכות ישרתו אותנו היטב".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אביב את אלופה!
    גלית קליש 02/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה כייף לאחווה שהם זכו במנהלת מוכשרת, אנושית ומקצועית כמוך. כל הכבוד אלופה!
    סגור
  • 1.
    בהחלט מנהל מוכשרת בעלת שיעור קומה
    יואב האלמוני 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלופה אמיתית אחוה הרוויחו
    סגור