מינויים

נאנולוק סקיוריטי: סבב מינויים בהנהלה הבכירה

חברת אבטחת הסייבר ננולוק סקיוריטי עשתה שינויים בהנהלה הבכירה ומינתה את יניר לאובשטיין לסמנכ"ל החברה לפתרונות סייבר ואת שגיא ברקו לסמנכ"ל הפיתוח
מערכת ice | 
שגיא ברקו, nanolock security (צילום יחצ)
חברת אבטחת הסייבר ננולוק סקיוריטי העוסקת באבטחת תשתיות לאומיות הרחיבה לאחרונה את הצוות הניהולי וצרפה לשורותיה שניים מהמומחים המובילים בישראל ובעלי מוניטין עולמי בתחום, יניר לאובשטיין שמונה לסמנכ"ל החברה לפתרונות סייבר ושגיא ברקו שמונה  לסמנכ"ל הפיתוח. 
יניר לאובשטיין, בעל ניסיון של 20 שנה בתחומי הסייבר, התמנה לסמנכ"ל החברה לפתרונות סייבר. יניר צבר ניסיון עשיר וייחודי בהגנה  וניהול מערכי הגנת סייבר של תשתיות קריטיות ולאומיות  של מדינת ישראל. בין היתר הוא כיהן כמנהל יחידת הסייבר של משרד האנרגיה, התשתיות הלאומיות  ועבור רשות המים. במסגרת תפקידיו הוא היה שותף לתכנון והקמת מרכז הגנת הסייבר של משרד  התשתיות הלאומיות, העוקב אחר התקפות סייבר על התשתיות של מדינת ישראל ואחראי על מניעתן. בתפקידו האחרון לפני שהצטרף לננולוק סקיוריטי כיהן יניר כמוביל מרכז המצוינות  בסייבר לתשתיות קריטיות ומערכות בקרה בחברת הייעוץ PwC והיה אחראי על פיתוח פתרונות אבטחת הסייבר של החברה למגזרי התשתיות והתעשיה (ICS/OT).
שגיא ברקו, התמנה לסמנכ"ל הפיתוח של ננולוק סקיוריטי. לשגיא ניסיון של 20 שנה בפיתוח וניהול בתחום הסייבר בקהיליית המודיעין. במסגרת תפקידיו היה אחראי על פיתוחן של מערכות ופרויקטים פורצי דרך שזכו בפרסי ביטחון ישראל.
ערן פיין, מייסד משותף ומנכ"ל ננולוק סקיוריטי התייחס: "אבטחת סייבר לתשתיות לאומיות ותעשיות הוא תחום חדש ומתפתח המחייב מומחיות ייחודית. יניר ושגיא הם שניים מהמומחים המובילים בישראל ובעולם בתחום זה והידע שלהם יאיץ את פריסתה של ננולוק סקיוריטי בשוק העולמי".         
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה