מינויים

סקאוטקאם הודיעה על מינויו של יובב שמח למנכ"ל החברה

האסטרטג הוותיק יחליף את ד"ר ירון זילברמן ששימש מנכ"ל החברה במשך השנתיים הראשונות מאז הקמתה. היו"ר בנעד גולדווסר בירך: "לשמח ניסיון רב בחברות הייטק עולמיות מובילות ואני משוכנע שהוא יוכל להוביל את סקאוטקאם לשלב הבא"
כפיר אדר | 
לחיצת יד (צילום pexels)
סקאוטקאם הודיעה היום (שלישי) על מינויו של יובב שמח למנכ"ל החברה. שמח הוא בכיר במגזר העסקי ובעל ניסיון עשיר בניהול ואסטרטגיה, ששימש עד לאחרונה כמנכ"ל פרונטליין פיסיבי סולושנס, שבבעלות חברת ק.ל.א. העולמית.
פרונטליין היא ספקית עולמית מובילה של פתרונות תוכנה לעולמות הקדם ייצור וה-industry 4.0 לתעשיית המעגלים המודפסים. קודם לכן שימש חבר בהנהלת אורבוטק ושימש בתפקיד מנהל מוצרים ראשי בחברה. מוקדם יותר בקריירה שלו מילא שמח מגוון רחב של תפקידי ניהול בעולמות התוכן הרב תחומיים בתעשיית האלקטרוניקה. שמח יחליף את ד"ר ירון זילברמן ששימש מנכ"ל החברה במשך השנתיים הראשונות מאז הקמתה.
יו"ר החברה, בנעד גולדווסר מסר: "אני מבקש להודות לד"ר ירון זילברמן על תרומתו המשמעותית לחברה לאורך השנים. ד"ר זילברמן מילא תפקיד משמעותי בבניית תשתיות החברה ובהפיכתה לחברה מסחרית וחדשנית. אני שמח על מינויו של יובב שמח כמנכ"ל החדש של החברה. לשמח ניסיון רב בחברות הייטק עולמיות מובילות ואני משוכנע שהוא יוכל להוביל את סקאוטקאם לשלב הבא בהתפתחותה. מינוי זה בא בעקבות ובהמשך לסדרת מינויים חדשים בהנהגת החברה ובדירקטוריון שלה. אנו שמחים ליהנות מהרשת הרחבה ומבסיס הידע של הצוות החדש שלנו, ומאמינים שתרומתם לחברה לא תסולא בפז".
לאחרונה הודיעה החברה כי היזם מורי ארקין, שהשקיע לפני קצת פחות משנה 2 מיליון דולר בחברה, ושהוא אחד היזמים הבולטים בישראל מצטרף לדירקטוריון החברה. בנוסף לארקין, החליטה סקאוטקאם למנות את ראש להק ציוד לשעבר בחיל האוויר תת-אלוף יעקב בורטמן למנהל פיתוח עסקי בתחום industry 4.0. במסגרת תפקידו האחרון בחיל האויר, היה בורטמן אחראי בין השאר על תחזוקת כל כלי הטיס של חיל האויר הישראלי.
סקאוטקאם היא מובילה עולמית בפיתוח ויצור פתרונות צילום וידאו זעירים וחדשניים שעמידים לתנאי סביבה קיצוניים. החברה מספקת את רכיביה, המבוססים על המצלמות הקטנות בעולם ועל טכנולוגיות משלימות, לחברות בתעשיות שונות. מכיוון שהמצלמות שלה נחשבות לקטנות במיוחד היא פונה מראש לשווקים בהם יש בעיות "גישה" – תחום הרפואה, הביטחון, התעופה והחלל. המצלמה של סקאוטקאם אף נדרשה לאחת המשימות של  NASA בחלל החיצון.
אזהרת מידע צופה פני עתיד - המידע והערכות החברה כאמור לעיל הינם "מידע צופה פני עתיד" כמשמעו בדין האמריקאי. מידע והערכות אלו כרוכים באי ודאות גבוהה, ומבוססים, בין היתר, על גורמים ומשתנים שלחברה אין בהכרח שליטה לגביהם, ויתכן כי, בפועל לא יתממשו או לא יתממשו במלואם או יתממשו באופן השונה מהותית מכפי שהוערך או שנצפה על ידי החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה