מינויים

ינון מגל יעזוב את התכנית האהובה? הנתק הגדול נחשף

קיימת מחלוקת של ינון מגל ו-103FM שבגללה הוא נעדר מתוכניתו ברדיו. המגיש נעדר כבר ימים ארוכים מתוכנית הרדיו המצליחה בכיכובו ב-103 בשל מחלוקת עם הנהלת הרדיו
מערכת ice | 
בן כספית, ינון מגל (צילום פלאש 90/ משה שי, אבשלום ששוני)
בן כספית וינון מגל מגישים כמעט מדי בוקר את התוכנית המשותפת שלהם ברדיו 103FM, ועל אף הפערים הגדולים בעמדות בין השניים, הם מצליחים להחזיק מעמד כבר תקופה ארוכה, שנים של יריבות אבל הגשה משותפת. אבל לאחרונה קורה משהו ולא ברור מה עתידו של מגל בתכנית.
על פי פרסום של רן בוקר, קיימת מחלוקת של ינון מגל ו-103FM שבגללה הוא נעדר מתוכניתו ברדיו. המגיש נעדר כבר ימים ארוכים מתוכנית הרדיו המצליחה בכיכובו ב-103 בשל מחלוקת עם הנהלת הרדיו. 
 
על פי הדיווח של בוקר, גורמים המעורים בפרטים אומרים כי דלתות האולפן פתוחות בפני מגל - אולם הוא זה ״שמכופף ידיים״ לדבריהם וכרגע נראה רק על מסך ערוץ 14 עם 'הפטריוטים'. בשלב זה לפחות, מגל והרדיו סירבו להגיב.
רק לפני כמה חודשים נרשם פיצוץ ענק בין השניים, שהגיע לטונים צורמים במיוחד. השניים דנו על מספר נושאים בהם המבצע ברפיח, עסקת חטופים והיחסים בין ממשלת ישראל לבית הלבן. ינון מגל אמר כי הוא "קצת מביים בשביל רייטינג", כאשר כספית עקץ אותו ואמר "נהדר שהודית".

בשלב זה, כספית אמר: "אני לא מבוים פה. אם הייתי מביים, יכול להיות שלא הייתי נזקק לכל הכדורים שאני לוקח. מה שקורה פה זה בקליפת אגוז מה שקורה במדינה. להפקיר את העמדה הזו זה לא באופי שלי". בשלב זה הטיל כספית פצצה ואמר: "אם היו אומרים לי שאם אני עוזב לינון אין תוכנית, הייתי עוזב". 
ינון מגל לא התרגש מהאמירות של עמיתו לשידור ועקץ אותו כשאמר: "ננסה לדבר עם ההנהלה". האם הפיצוץ הנוכחי והאמירות של העיתונאי הוותיק יביאו לעזיבה של כספית את התוכנית?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה