מינויים

ManpowerGroup ישראל מתחדשת: זו הדירקטורית החדשה בקבוצה

ManpowerGroup ישראל, המספקת פתרונות כוח עבודה מתקדמים בתחום משאבי האנוש, הכריזה על מינוי של בכירה חדשה בשורות בקבוצה. אורנה מורג, אשר עובדת בקבוצה כבר 7 תתחיל לשמש כדירקטורית המכירות של החברה
מערכת ice | 
אורנה מורג (צילום טומי הרפז)
ManpowerGroup ישראל, המספקת פתרונות כוח עבודה מתקדמים בתחום משאבי האנוש, מודיעה היום (שני) על מינוי חדש בהנהלת הקבוצה. אורנה מורג, מנכ"לית Talent Solutions, מותג הקבוצה המתמחה בניהול מרכזי כוח אדם ומרכזי גיוס כשירות מנוהל, נבחרה על ידי מנכ"ל ManpowerGroup ישראל, דרור ליטבק, לכהן כדירקטורית המכירות של החברה. מדובר בתפקיד חדש בקבוצה בו במקביל ובנוסף לתפקידה הנוכחי.
בתפקידה החדש תהיה מורג אמונה על יישום אסטרטגיית המכירות הגלובלית של ManpowerGroup  העולמית בדגש על תמיכה בהגעה ליעדי הגידול והצמיחה של כל המותגים בקבוצה בישראל. היא תעשה זאת באמצעות הטמעת תרבות מכירות חדשה בשילוב מתודולוגיות עבודה גלובליות, עבודה לפי ורטיקלים והטמעת כלים טכנולוגים שיאפשרו ניהול מבוסס דאטה.
מורג, התחילה את דרכה ב-ManpowerGroup ישראל לפני כ-7 שנים בתפקיד מנהלת מכירות בצוות הפיתוח העסקי באחד ממותגי הקבוצה. בהמשך, מונתה לסמנכ"לית והובילה תהליכי מכירה משמעותיים.  
דרור ליטבק מנכ"ל ManpowerGroup ישראל, מסר בתגובה למינוי: "אני גאה בהתקדמות האדירה שעשתה אורנה בשנותיה הרבות בחברה ובטוח שבתפקידה החדש היא תסייע לנו להשיג את כל היעדים השאפתניים שהצבנו לעצמו לשנים הקרובות. מינויה לתפקיד חדש בקבוצה מדגיש את העדיפות האסטרטגית של ManpowerGroup ישראל, להציב את המכירות במקום הראשון בעודנו ממשיכים להתמקד בצמיחה והתרחבות בשווקי ותחומי מפתח בארץ ובעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה