מינויים

לוריאל ישראל חושפת: אלו השינויים המרעננים בהנהלת הקבוצה

מינויים חדשים בהנהלת לוריאל ישראל : גיל צוק מונה כמנכ"ל חטיבת היוקרה בחברה והוא יחליף את איה מונק, שזכתה בתפקיד ניהולי בכיר בחטיבת היוקרה של החברה באירופה.
מערכת ice | 
איה מונק וגיל צוק (צילום גיא כושי, גיל חיון)
קבוצת לוריאל ישראל מודיעה היום (ראשון), על מינויים חדשים בהנהלה הבכירה בחברה. גיל צוק, מונה כמנכ"ל חטיבת היוקרה בלוריאל ומצטרף להנהלת הקבוצה בישראל בדיווח ישיר לאלי שגיב, מנכ"ל הקבוצה בישראל. גיל, עומד להחליף את איה מונק, שקודמה לתפקיד ניהולי בכיר בחטיבת היוקרה של לוריאל אירופה.
גיל צוק, בוגר תואר ראשון בכלכלה ותקשורת ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, הצטרף ללוריאל בשנת 2009, תחילה כמנהל מותג בחטיבת היוקרה והוביל את השקת מותג קיל'ס בישראל.
בהמשך, שימש כמנהל שיווק ניהל שורה של מותגים נוספים ולאחר חמש שנים בלוריאל פנה לעבודה בתעשיית הרכב ועבד כמנהל השיווק של מותג היוקרה אאודי וכסמנכ"ל המכירות של סיאט בישראל. בתפקידו האחרון, ניהל צוק את הפעילות העסקית של מותג הרכב קופרה והוביל את כניסתו לשוק הרכב הישראלי.
צוק, מחליף את איה מונק שכיהנה כמנכ"לית חטיבת היוקרה בלוריאל ישראל בהצלחה רבה בחמש השנים האחרונות וקודמה לתפקיד ניהולי בכיר בחטיבת היוקרה של אזור אירופה בקבוצת לוריאל.
אלי שגיב מנכ"ל לוריאל ישראל, מסר: "גיל חוזר ללוריאל בתפקיד אסטרטגי ומשמעותי, כמנכ"ל החטיבה שמובילה את שוק היוקרה בתחום הביוטי בישראל. אני בטוח שניסיונו הרב והעשיר של גיל בעולמות השיווק והסחר, הבנתו המעמיקה בתחום היוקרה וחוויית הלקוח, כמו גם היכרותו עם לוריאל ישראל וסגנונו הניהולי המגלם את רוח החברה ואת ערכיה, יסייעו בידו להוביל את חטיבת היוקרה להצלחות משמעותיות ולהמשיך להציע לצרכניות ולצרכנים בישראל חווית ביוטי חדשנית, אפקטיבית ויוקרתית שאין שנייה לה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה