רכילות עסקית
מנכ"ל לוריאל אלי שגיב בכנס החדשנות בבורסה, מי מצמרת השיווק הצטרף?
בכירים מעולם השיווק והחדשנות הגיעו לכנס החדשנות השנתי בבורסה לניירות ערך בתל אביב, ונשאו דברים על חדשנות פורצת דרך בעולם העסקים. מנכ"ל לוריאל ישראל, אלי שגיב, הציג את התפיסה שלו בעולם הביוטי
איגוד השיווק הישראלי קיים שבוע שעבר את כנס החדשנות השנתי בבורסה לניירות ערך בת"א. הכנס עסק בנושא Innovation is Everywhere ובמסגרתו התקיימו הרצאות על חדשנות פורצת דרך בעולם העסקים לצד דוגמאות מישראל והעולם.
מנכ"ל לוריאל ישראל, אלי שגיב, נשא דברים בכנס והציג את התפיסה שלו לגבי החדשנות כמנוע צמיחה בעולם הביוטי, וסמנכ"ל שיווק ושירות בפרטנר, תרי ישכיל, סקרה את תחום החדשנות והשאלה הגדולה למה כל כך הרבה חברות רוצות להיות חדשניות ולמה כל כך מעט חברות מצליחות בכך.
בכנס החדשנות שנערך, כאמור בבורסה לניירות ערך בתל אביב, השתתפו דוברים נוספים מעולם החדשנות והיזמות, ביניהם גם סמנכ"ל השיווק של אמדוקס גיל רוזן, שיר זכאי מנכ"ל JCDecaaux, ליאור נבון מנהל יחידת מכירות ופיתוח שווקים הבורסה לני"ע, קרן יקולב ראש המחלקה העסקית באינדיגו, ערן גפן מייסד G Team, טל לייזר מנכ"ל חדשנות מעשית, תלמה בירו מנכ"ל איגוד השיווק ועוד.
שיר זכאי מנכ"לית JCDecaux , תלמה בירו מנכ"ל איגוד השיווק, אילן סיגל חבר הנהלת איגוד השיווק ומנכ"ל גולן טלקום וסיגלית הורן גלפרין, משנה למנכ"ל איגוד השיווק. צילום: לנס הפקות
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה