שיווק ופרסום
לוריאל ישראל מכריזה: אלו הזוכים במכרז לניהול תחום שיווק משפיענים
לוריאל ישראל קיימה לראשונה מכרז לניהול שיווק משפיענים, זאת לאחר שקיימה מכרזים דומים בתחום המדיה, הדיגיטל והיח"צ
הזוכים במכרז לניהול תחום שיווק משפיענים שערכה לוריאל ישראל, הם חברת: HUMANZ (יומנז) בניהולו של ליאב חן, ומשרד "דניאלה רייבנבך תקשורת", בניהולה של יובל קון רייבנבך, האחרון מספק שירותי תקשורת ויחסי ציבור ללוריאל ישראל מזה מספר שנים. במכרז השתתפו למעלה מ-15 חברות ישראליות המתמחות בשיווק משפיענים, ולאחר תהליך יסודי, נבחרו החברות הזוכות על סמך מומחיותן, יכולותיהן הקריאייטיביות והטכנולוגיות והתאמתן לסטנדרטים הגלובליים של קבוצת לוריאל.
לוריאל ישראל קיימה לראשונה מכרז לניהול שיווק משפיענים, זאת לאחר שקיימה מכרזים דומים בתחום המדיה, הדיגיטל והיח"צ. גורמים בשוק מעריכים את ההשקעה בשיווק משפיענים בלוריאל ישראל בכ-15 מיליון ש"ח. תחום ניהול משפיענים בלוריאל ישראל נשען על מתודולוגיות גלובליות ומקרי בוחן מוצלחים הן גלובליים והן מקומיים. החברה יצאה למהלך איתור שותפים אסטרטגיים לליווי הקבוצה בישראל בניהול משפיענים בכל חטיבותיה העיסקיות ומותגיה (לוריאל פריז, גרנייה, לנקום, איב סן לורן, ארמאני, מייבלין, וישי, קרסטס ועוד) כמו גם במותג התאגידי.
עוד ב-
אלי שגיב מנכ"ל קבוצת לוריאל בישראל מסר: "אנו מברכים את שתי הסוכנויות על זכייתן במכרז ומצפים לשיתוף פעולה פורה. מיקוד המשאבים שלנו בעבודה מול שני שותפים אסטרטגיים יסייע לנו לבצע את קפיצת המדרגה הנוספת באדבוקסי מרקטינג תוך כדי הטמעת סטנדרטים בינלאומיים, יכולות משופרות של שיווק מבוסס דאטה, בקרה וניטור, וחיזוק ערכים של גילוי נאות ושקיפות. הקבוצה מחפשת יוצרים איכותיים שיעברו את תנאי הסף להצטרף לנבחרות וניתן להירשם באפליקציית יומנז״.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.למה לא פשוט לעבוד עם משפיענים אין האוסנלי 03/2023/07הגב לתגובה זו0 0קצת מוזר שקבוצה בסדר גודל כזה לא עובדת עם משפיענים במחלקה יעודית אין האוס ומוציאה את הכלי השיווקי הכי חשוב בתחום הזה לספק חיצוני...סגור