מינויים

קסטרו במהלך מסקרן: הכירו את סמנכ"לית השיווק החדשה של המותג

מותג האופנה הישראל קסטרו מתחדש: מנכ"ל המותג שי אופיר, הכריז על מינוי של בכירה חברה בשורות החברה: שירן וינטר-סיבוני תיכנס לתפקיד סמנכ"לית השיווק של המותג
מערכת ice | 
שירן וינטר סיבוני (צילום עידן סבח)
שירן וינטר-סיבוני ,40 מונתה היום (ראשון), לסמנכ"לית השיווק של קסטרו, אחד ממותגי האופנה המובילים כיום בישראל. במסגרת תפקידה החדש וינטר סיבוני, תהיה אמונה על ניהול מערך השיווק והאסטרטגיה השיווקית של קסטרו, ותמשיך להוביל ולבסס את מעמדו בשוק האופנה הישראלי.
במהלך חודש אוגוסט האחרון, הקבוצה פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של השנה שהיה מוצלח למדי. בנתוני הדו"ח, הקבוצה הציגה גידול במכירות לצד צמיחה מרשימה בכלל מדיי הרווח. 
שי אופיר מנכ"ל המותג קסטרו, התייחס למינוי החדש ומסר בתגובה: "שירן, מביאה עימה ניסיון עשיר בתחום השיווק ובפרט בעולמות האופנה והסחר והקמעונאות בישראל. אנו מאחלים לה בהצלחה בתפקידה החדש והצטרפותה לחברה".
שירן וינטר-סיבוני, אמרה כי: "מותג האופנה קסטרו הוא מותג שכל בית בישראל מכיר ואוהב, ומסמן עבור הישראלים את האופנה המיטבית. קסטרו מבינה את הלקוחות הישראליים, את הטעמים וההעדפות שלהם, ומביאה להם את האופנה העדכנית ביותר. אני רואה בתפקידי החדש אתגר משמעותי ומרגש, ואני נלהבת להוביל את המותג להצלחות נוספות ולפריצת דרך בתחום האופנה בישראל".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה