שיווק ופרסום
בהשקעה של 2 מיליון שקל: זה הקמפיין החדש של הרשת הידועה
מאחורי כל רגע בלתי נשכח מסתתר פרט קטן שעושה את ההבדל – מה הקשר בין נעליים לשינוי, בין מצעים לסטטוס חדש, ואיך המשביר הופך כל קנייה לחלק מהסיפור הגדול של החיים? הקמפיין החדש של המשביר

רשת המשביר משיקה שפה פרסומית חדשה ועולה בקמפיין חדש ורחב היקף תחת הסלוגן "המשביר. לרגעים חדשים".
השפה הפרסומית החדשה של המשביר מתבססת על ההבנה כי מאחורי כל בחירה ורכישה מסתתר סיפור של התפתחות, חגיגה או שינוי, ובהלימה לכך הקמפיין כולל סדרת סרטים המציגים רגעים משמעותיים מהחיים המבטאים חידושים וריגושים עם טוויסט, כאשר בכל רגע כזה, מוצרי המשביר נמצאים בבסיס החוויה, ומעניקים לה ערך רגשי. בין אם מדובר בנעלי ריצה חדשות שמאחוריהן סיפור של שינוי באורח החיים, או במצעים חדשים המבטאים שינוי סטטוס, בין אם בבחירת החזייה הראשונה או ברכישת המותג המושלם לבית - המשביר תמיד שם כדי להעצים את הרגעים הללו. המשביר הוא יותר מסתם חנות – הוא מקום של אמון, איכות ובחירה.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום McCann תל אביב עולה בהשקעה של 2 מיליון שקל שקלים, בערוצי הטלוויזיה, בדיגיטל וברשתות החברתיות.
עוד ב-
"הקמפיין מדגיש את החוזקות הייחודיות של המשביר המציעה בסניפיה מגוון רחב של מותגים מובילים ואיכותיים, במקום אחד, יחד עם חוויית קנייה ייחודית ומועילה. אנו נרגשים להציג את השפה התדמיתית החדשה שלנו שמשקפת את המחויבות העמוקה שלנו להיות חלק בלתי נפרד מהרגעים המשמעותיים ביותר בחיי לקוחותינו, ולספק להם את כל מה שהם צריכים כדי לחוות רגעים חדשים, מרגשים ומלאי משמעות", אומרת דקלה גנור שמש, מנהלת השיווק של המשביר.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה