מינויים

דלתא גליל תעשיות: יניב בנדק ימונה לסמנכ"ל הכספים

בנדק הצטרף לחברה בשנת 2011 ומאז כיהן בתפקידים שונים במחלקת הכספים, כולל סמנכ"ל מיסוי גלובלי ומזכיר החברה. בשנת 2021, במקביל להנפקת דלתא ישראל מותגים, התמנה בנדק לתפקיד סמנכ"ל הכספים של החברה. אייזיק דבח: "רוחב יריעת הניהול והצלחתו, הכשירו אותו לאתגרים העומדים לפנינו"
מערכת ice |  1
יניב בנדק (צילום מתוך אתר delta-israel)
דלתא גליל תעשיות הודיעה היום (שני) על מינויו של יניב בנדק לתפקיד סמנכ"ל הכספים של החברה. בנדק הצטרף לדלתא גליל בשנת 2011 ומאז כיהן בתפקידים שונים במחלקת הכספים, כולל סמנכ"ל מיסוי גלובלי ומזכיר החברה. בשנת 2021, במקביל להנפקת דלתא ישראל מותגים, התמנה בנדק לתפקיד סמנכ"ל הכספים של החברה.
במסגרת זו היה אחראי על ניהול המערכת הפיננסית והובלת הפיתוח העסקי. יחד עם הנהלת, החברה, הגיעה דלתא ישראל מותגים לצמיחה משמעותית. בנוסף אלו, ניהל בנדק תהליכי Due Dilligence ומיזוגים ורכישות בישראל בעולם, הוביל תהליכי פיתוח עסקי אסטרטגיים והקמה של פעילויות החדשות. 
במסגרת תפקידיו, ניהל צוותים גלובליים ומחלקות שונות, עסק בניהול קשרי שוק ההון, גיוס אג"ח, הוביל אסטרטגיות גידור מטבעות, וכן עסק בקביעת אסטרטגיית המיסוי הגלובלית של קבוצת דלתא. בנדק יכנס לתפקידו ב-9 באוקטובר.
אייזק דבח, בעלים ומנכ"ל: "אני סמוך ובטוח שניסיונו הרב של יניב, רוחב יריעת הניהול והצלחתו בקידום העסקי של דלתא ישראל מותגים, הכשירו אותו לאתגרים העומדים לפנינו ולתפקיד סמנכ"ל הכספים הראשי של דלתא גליל תעשיות. אנחנו שמחים למנות אדם שצמח בתוך החברה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהצלחה!
    אנונימי 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יניב הוא מאנשי הכספים המוכשרים במדינת ישראל, אין ספק שזו רק תחילת הדרך!!!
    סגור