שיווק ופרסום

דלתא גליל חושפת: כוכבת "דברים מוזרים" תוביל את הקמפיין החדש

דלתא גליל ארה"ב הכריזה על שיתוף פעולה חדש עם מילי בובי בראון, כוכבת סדרת "דברים מוזרים". מילי בובי בראון: "הרגשתי שאין קו אופנה בשוק שנועד להתאים לי ולחברות שלי"
מערכת ice | 
דלתא גליל ארה"ב הכריזה על שיתוף פעולה חדש עם מילי בובי בראון (צילום ויקיפדיה, פייסבוק/ קניון עופר מרום)
חברת "דלתא גליל ארה”ב" הודיעה היום (ראשון) על שיתוף הפעולה החדש עם השחקנית, אושיית הרשת והדוגמנית האנגלייה מילי בובי בראון.  קו המוצרים החדש יקרא florence" by mills fashion”,  על שם סבתה של בראון ויכלול בין היתר בגדי יום יום, בגדי ספורט והלבשה תחתונה. 
בראון מוכרת בין היתר בשל השתתפותה בסדרת המדע בדיוני של נטפליקס "דברים מוזרים", אשר העניק לה את ההזדמנות להיות מועמדת פעמיים לפרס האמי לשחקנית המשנה הטובה ביותר בסדרת דרמה.
בתגובה לשיתוף הפעולה החדש עם חברת דלתא, ציינה בראון: "הרגשתי שאין קו אופנה בשוק שנועד להתאים לי ולחברות שלי". בהמשך דבריה,  ציינה כוכבת סדרת "דברים מוזרים":  "במקום שאנחנו ננסה להתאים את עצמנו לבגדים חשוב לי מאוד שכל פריט בקו יאפשר ללובשות לבטא ולחגוג את עצמן ואת האינדיבידואליות שלהן. אני רוצה שכל מי שלובשת פריט מהקו תרגיש בטוחה וחופשיה עם הגוף שלה".
על פי מותג האופנה, הקולקציה החדשה תושק  בארה"ב ובבריטניה באינטרנט בתחילת פברואר. לאחר ההשקה הראשונית, יוצגו פרטים חדשים שמחירם ינוע בין 8-95 דולר בכל חודש, בהתאם לסוג הבגד. על פי חברת דלתא גליל ארה"ב, חלק מההכנסות ייתרמו לעמותות האהובות על בראון: One Tree  Planted, Joey's Friends ו-Girls Inc.
סמנכ”לית השיווק של דלתא גליל ארה”ב, הת’ר מי, בירכה על שיתוף הפעולה עם כוכבת סדרת “דברים מוזרים”: "בראון והצוות שלנו ראו הזדמנות משמעותית להפוך את שוק הבגדים הבסיסים הנוחים על ידי יצירת פריטים ייחודיים עם סגנונות אינקלוסיביים ובדים ידידותיים לסביבה שניתן להרגיש בנוח בעת הלבישה".
עוד הוסיפה: "המטרה שלנו היא להתחיל את  'מהפכת ביטחון העצמי' בענף. בחרנו בקפידה כל צבע, בד וסגנון כדי להבטיח שכל פעם שאישה תבחר ללבוש פריט מהקו, היא תרגיש תחושה מיידית של שמחה וביטחון עצמי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה