מינויים

פורשה מציעה עבודה חסרת תקדים בישראל: משרת החלומות נחשפת

מרכז הסייבר של פורשה בישראל, שהוקם לפני כשנתיים, ממוקם בשרונה מרקט בתל אביב ומנוהל על ידי שייע פידמן וכעת היא מחפשת האקר בכיר שיוביל צוות חוקרי סייבר. תפקידו יהיה לאתר פרצות אבטחה לא רק במערכות המחשוב של החברה, אלא גם במכוניות עצמן
מערכת ice | 
פורשה (צילום pexels)
פורשה, יצרנית מכוניות הספורט היוקרתית מגרמניה, מרחיבה את פעילותה הטכנולוגית בישראל באמצעות פורשה דיגיטל. החברה מפעילה מרכז חדשנות בתל אביב, המתמקד בשני תחומים עיקריים: אבטחת סייבר והשקעות בסטארט-אפים ישראליים. מהלך זה משקף את ההכרה של פורשה בחשיבותה של ישראל כמעצמת טכנולוגיה וסייבר עולמית, ואת רצונה לנצל את הידע והכישרון המקומי לטובת שיפור מוצריה ושירותיה.
מרכז הסייבר של פורשה בישראל, שהוקם לפני כשנתיים, ממוקם בשרונה מרקט בתל אביב ומנוהל על ידי שייע פידמן. המרכז מורכב מארבעה צוותים המתמחים בהיבטים שונים של אבטחת סייבר, כאשר על פי הפרסום בוואלה רכב, כעת החברה מחפשת ראש צוות "אדום" - האקר בכיר שיוביל צוות חוקרי סייבר. תפקידו יהיה לאתר פרצות אבטחה לא רק במערכות המחשוב של החברה, אלא גם במכוניות עצמן, מה שמדגיש את החשיבות הגוברת של אבטחת סייבר בתעשיית הרכב המודרנית.

לצד פעילות הסייבר, פורשה מפעילה בישראל גם זרוע השקעות, המנוהלת על ידי הדר פודה. פעילות זו מתבצעת באמצעות קרן ההשקעות של פורשה, ומטרתה לאתר ולהשקיע בחברות ישראליות מבטיחות בתחומי הטכנולוגיה והחדשנות. שילוב זה של פעילות סייבר והשקעות מאפשר לפורשה ליהנות מהאקוסיסטם הטכנולוגי התוסס של ישראל ולשלב חדשנות ישראלית במוצריה.
המרכז הישראלי של פורשה מהווה חלק אינטגרלי מהאסטרטגיה העולמית של החברה. פורשה הציבה לעצמה יעד להיות חברת הרכב המאובטחת ביותר בעולם עד שנת 2030, ופעילותה בישראל נתפסת כמרכיב מפתח בהשגת מטרה זו. העובדה שחברת יוקרה גרמנית מובילה בוחרת להקים מרכז משמעותי בישראל מדגישה את המוניטין הבינלאומי של ישראל בתחומי הטכנולוגיה והסייבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה