מינויים

מינוי חדש בצמרת שיכון ובינוי: אחרי ההתפטרות הדרמטית של המנכ"ל

עמית בירמן יכנס לנעליו של תמיר כהן וישמש בתור ממלא מקום. בעבר החזיק במשרת המשנה לתפקיד זה וכן עבד בתור מנהל הכספים הראשי של הקבוצה. סיידוף בירך על המהלך: "החברה ממשיכה להתקדם בדרכה החדשה", אמר, "אנחנו מאחלים בהצלחה רבה"
מערכת ice | 
נתי סיידוף (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
דירקטוריון שיכון ובינוי מינה את עמית בירמן בתור ממלא מקום מנכ"ל שיכון ובינוי. בירמן יחליף בתפקיד את תמיר כהן. בתחילת החודש מונה סיידוף ליו"ר הזמני של החברה, במקבל הרחיב גם את הדירקטוריון ומינה את שרון אבן חיים כדירקטור בחברה. 

ממלא המקום החדש. עמית בירמן. צילום: רמי זרנגר
כזכור, כהן התפטר מהחברה במהלך דרמטי. המהלך הצית חרושת שמועות על כך שסיידוף צפוי למכור את מניותיו בחברה, אך היו"ר החדש מיהר להוציא הצהרה כי מדובר בשמועות בלבד ואין לו כל כוונה לעשות כן. על המינויי החדש אמר סיידוף: "החברה ממשיכה להתקדם בדרכה החדשה עם מינויו של עמית בירמן לממלא מקום מנכ"ל שיכון ובינוי. אנו מאחלים לעמית בהצלחה רבה". 
בירמן הוא מנהל בשוק ההון, רואה חשבון ושמאי מקרקעין. הוא שימש בעבר בתור סמנכ"ל הכספים של חטיבת המל"טים באלביט מערכות ולאחר מכן בתור המשנה למנכ"ל ומנהל הכספים הראשי של קבוצת שיכון ובינוי. בנוסף, בירמן מכהן גם בתור דירקטור בחברה הציבורית שיכון ובינוי אנרגיה. בירמן היה מעורב בהליך הנפקתה הראשונה של החברה לציבור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה