השוק

נתי סיידוף חושף לראשונה: האם ימכור את השליטה בשיכון ובינוי?

לאחר שמועות רבות על כוונותיו של בעל השליטה בחברת הנדל"ן שיכון ובינוי, נתי סיידוף, למכור את אחזקותיו בחברה, היו"ר הזמני החדש הודף את הטענות ומצהיר באופן מפורש כי אין בכוונתו למכור את השליטה בחברה. המשמעות: התפטרותו של המנכ"ל תמיר כהן וניסיונותיו לגבש קבוצת רוכשים - נחסמו לפי שעה
מערכת ice | 
נתי סיידוף (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
בעל השליטה בחברת שיכון ובינוי, והיו"ר הזמני מהיום (שני), נתי סיידוף, יוצא בהצהרה דרמטית ואומר באופן מפורש כי אין בכוונתו למכור את השליטה בחברה. דבריו באים על רקע התפטרותו המפתיעה של המנכ"ל תמיר כהן וניסיונותיו לגבש קבוצת רוכשים שתרכוש את השליטה בחברה - נחסמו.
במכתב סיידוף התייחס לפרישתו של כהן וכתב: "אין בכוונתי למכור את השליטה בחברה. 
אנו מודים לתמיר כהן על כהונתו ומאחלים לו דרך צלחה. שיכון ובינוי שאנחנו רואים היום משמעותית גדולה משיכון ובינוי שנרכשה ב 2018".
לדברי סיידוף, מעורבתו הפעילה בחברה מעתה וחזונו יהיו על ידי 5 נקודות מרכזיות: "התוואי הנחוץ הוא ברור למדי: 1. מיקוד. 2. שקיפות. 3. חיזוק השדרה הניהולית. 4. התייעלות והורדת ריבית. 5. העלאת הנזילות מתוך החברה, בד בבד עם יצירת התמקדות שהינה מכירת פעילות שאינה נמצאת בליבת עסקיה של החברה".
לסיכום כתב סיידוף: "שיכון ובינוי, וודאי סולל בונה, היא לא רק חברה, היא מורשת. זוהי זכות ואחריות. מעשה אחד שווה אלף סיסמאות".

יש לציין, שבשוק הסתובבה במשך תקופה השמועה בדבר כוונותיו של סיידוף למכור את אחזקותיו בשיכון ובינוי, לאחר שנת 2023 הקשה שהובילה להפסדים של מעל 200 מיליון שקל, ויציאת החברה בעדכון החצי שנתי של הבורסה ממדד ת"א 35 היוקרתי.
המנכ"ל תמיר כהן ככל הנראה זיהה את הפוטנציאל והחליט להתפטר כדי לגבש קבוצת רוכשים חיצונית שתרכוש את השליטה בחברה, אולם לאחר התפטרותו - סיידוף מבהיר במפורש כי הנושא אינו על הפרק. 
בתוך כך, כפי שחשפנו ב-ice, סיידוך לא ממתין ובינתיים מחליף את משרד pr360 במשרד היח"צ של קבוצת דבי תקשורת, שמעתה תלווה את שיכון ובינוי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה