מינויים

עם 20 שנות ניסיון: זו סמנכ"לית השיווק והמכירות החדשה של אשדר

אשדר חברה לבנייה בע"מ, אשר פועלת בשוק הנדל"ן, מכריזה על מינוי של בכירה חדשה בחברה כשעדית פרידמן מונתה לסמנכ"לית שיווק ומכירות. פרידמן: "משוכנעת שיתאפשר לי להפגין את כישורי השיווק והמכירות שצברתי ולהוביל אסטרטגיות שיווק חדשניות ויצירתיות, שיקדמו, את החברה"
מערכת ice | 
עדית פרידמן (צילום סיוון פרג)
אשדר חברה לבנייה בע"מ, שנמצאת בבעלות קבוצת אשטרום ובניהולו של המנכ"ל ארנון פרידמן, ומהווה אחת החברות ייזום הבנייה למגורים המובילות בישראל, מכריזה על מינוי של בכירה חדשה בחברה. 
עדית פרידמן מונתה לסמנכ"לית שיווק ומכירות בחברת אשדר שהינה זרוע הייזום למגורים  של קבוצת אשטרום. פרידמן בעלת ניסיון עשיר ומגוון של שנים רבות בתחום השיווק למגזרי צרכנות ונדל"ן מובילים בישראל, החליפה בתפקיד את רחלי בריזל, שלאחר 14 שנות כהונה, הודיעה על פרישתה.
פרידמן בעלת 20 שנות ניסיון בניהול תהליכים מורכבים בעולמות השיווק והמכירות עם הבנה עסקית מעמיקה ומחויבות לתוצאות ועמידה ביעדים. בשנים האחרונות התמקדה פרידמן במגזר הנדל"ן למגורים והובילה את פעילות השיווק והמכירות של חברות נדל"ן למגורים עם התמקצעות בתחום התחדשות העירונית והובלת פרויקטים רבים להצלחות מוכחות בתחום. מסלול הקריירה של פרידמן כולל בנוסף גם את ניהול השיווק  בשווקים מאתגרים של מותגי צריכה  מוכרים.
פרידמן, מסרה: "אני משוכנעת שיתאפשר לי להפגין את כישורי השיווק והמכירות שצברתי לאורך השנים ולהוביל אסטרטגיות שיווק חדשניות ויצירתיות, שיקדמו, כך אני מצפה, את המותג ואת הפרויקטים החשובים של החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה