דעות

לבצע בשקט וללא "פירוטכניקה" ומבלי לפזול לתקשורת הישראלית הרדודה

עודד טירה בטור מיוחד ל-ice: צניעות היא מידה חשובה במלחמה. היום, כל מנהיג ישראלי לשעבר, לא מפסיק לדבר דברי רהב ומשתמש במושגים כמו: נשמיד את החמאס, נכה בהם קשות, נחסל אותם, ננקום בהם קשות וכו'. די לרהב ולאיומים! 
תא"ל במיל' עודד טירה |  3
עודד טירה (צילום מסך כאן 11, unsplash)
חילופי האש בחזית הצפונית נמשכים ללא הרף: צה"ל תקף 3 חוליות נ"ט מהבוקר, אבל עוד טילים שוגרו ובתגובה הופצצה עמדת חיזבאללה. פצצות מרגמה נפלו בשטח פתוח בגליל העליון. צה"ל הרחיב את התקיפות בעזה כ"הכנה לשלב הבא", חיסל את סגן ראש מערך הארטילריה של חמאס - ועדכן: עד כה ידוע על 212 חטופים. עודד טירה, תא"ל במיל', נשיא התעשיינים לשעבר וחבר במבטחי – פורום מפקדים לאומי בטור מיוחד:
מאסתי בדברי הרהב של המנהיגים ושל הפרשנים מכול הסוגים. במלחמת ששת הימים השכמנו בבוקר המלחמה בשוחות, שברכסים מעל גבעת ברנר, בכוננות לעלות על מטוסי הדקוטות והנורדים על מנת לצנוח באל עריש.
באותו בוקר שמעתי בטרנזיסטור שהיה צמוד אלי את משה דיין שר הביטחון אומר: "אנחנו עם קטן אבל אמיץ....." ברגע הזה משה דיין  ידע שחיל האוויר של ישראל מכה קשות בחיילות האוויר של מצריים וסוריה ומשמידם. לא היו בדבריו דברי רהב, זו הייתה צניעות עוצמתית.
צניעות היא מידה חשובה במלחמה, ולא ארחיב. היום, כל מנהיג ומנהיג לשעבר, לא מפסיק לדבר דברי רהב ומשתמש במושגים כמו: נשמיד את החמאס, נכה בהם קשות, נחסל אותם, ננקום בהם קשות וכו' וכו'.
די לרהב ולאיומים! נתחיל לבצע בשקט וללא "פירוטכניקה" וללא פזילה לתקשורת הרדודה. זאת כיאה לעם נחוש.
הכותב: עודד טירה תא"ל במיל', נשיא התעשיינים לשעבר וחבר במבטחי – פורום מפקדים לאומי
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    האיש ראוי....
    שוקי קרן 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דבריו הרבה פחות. מלחמה מודרנית מתנהלת החזיתות אותן טירה לא מכיר כמו בעיתונות, ברשתות ובכל מדיה אחרת. הטרמינולוגיה הנקוטה ע''י מפקדים בכירים לשעבר חיונית למורל הלאומי ומזינה את החוסן הלאומי שמספק העורף. עדיפה הידיעה על אי-הידיעה בזאת נוכחנו כולנו.
    סגור
  • 2.
    כתבה חשובה מאוד מאוד!!
    עודד 10/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי לא בחיל ולא בכוח, כי אם ברוחי אמר השם.
    סגור
  • 1.
    יותר מעשים (ל"ת)
    פחות ברבורים 10/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור