תקשורת ומדיה

העיתונאי העזתי נגד חמאס ונתניהו: "אלוהים גזר עלינו מוות" |צפו

העיתונאי העזתי, סמי עובייד, התראיין בערוץ הכנסת וסיפר על הקשיים השונים שאיתם מתמודדים תושבי רצועת עזה. סמי עובייד: "מצב קשה, לחמאס לא אכפת מהעם, הוא רוצה לחזור לשלוט בעזה"
מערכת ice |  2
סמי עובייד (צילום @KnessetT)
בתוכנית האקטואליה של ערוץ הכנסת, התראיין היום (ראשון) סמי עובייד, עיתונאי מעזה שהתפנה לרפיח. בשיחה למגיש החדשות יעקב אילון, סיפר עובייד מה עלול להתרחש ברצועת עזה אם יודיעו לתושבים כי יש להתרחק מאזור רפיח.
"התושבים, מה יאמרו להם הם עושים. אמרו להם 'תעברו לרפיח' עברו לרפיח, אמרו להם תחזרו לצפון עזה, הם יחזרו לצפון עזה. תושבים מסכנים אומללים לא עובדים, אין להם כסף, אין להם שום דבר, אין סחורה שישראל מכניסה לעזה", סיפר העיתונאי העזתי סמי עובייד.
עובייד התייחס ליוקר המחייה הקשה השורר ברצועת עזה ואמר: "אתה לא מוצא בסופר מקרט מה לקנות והכל יקר מאוד. מצב קשה מאוד. מחכים שתסתיים המלחמה או שיגיעו להסכמה לשחרר את החטופים".
העיתונאי העזתי תקף את ארגון הטרור וחשף כי הסיוע ההומניטרי לא מגיע לכל תושבי עזה: "לחמאס לא אכפת מהעם, הוא רוצה לחזור לשלוט בעזה. הסיוע, בקושי מחלקים אותו. אין הנהלה שתחלק אותו וכולם חיים באוהלים, קור בלילה, לא ישנים, כולם חולים ומצב קשה. יותר מ-10,000 מחכים לרופא שיבדוק אותם".
"הלוואי שחמאס יסכים ויתחילו משא ומתן לשחרור החטופים. אנחנו בתוך מלחמה 4 חודשים, אלוהים גזר עלינו גזר מוות בגלל סינוואר, בגלל נתניהו, בגלל ישראל, בגלל חמאס", סיכם העיתונאי העזתי.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חחחחח
    חחחחח 02/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • 1.
    רק חמאס אשם !!
    רק 02/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האמת גם האזרחים שלהם אשמים
    סגור