תקשורת ומדיה

עמית סגל נכנס ב"דה מרקר": זה מה שעושה "מנהיג הכת שלהם"

פרשן חדשות 12, יצא נגדתאגיד השידור בישראל ואתר "דה מרקר", אחרי החשיפה לפיה תכנית התחקירים של כאן 11, "דוח רולניק", אשר מובלת בידי גיא רולניק, מסתמנת כאחת מתוכניות התחקיר היקרות בטלוויזיה הישראלית: "
מערכת ice |  4
עמית סגל נגד דה מרקר (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
עמית סגל, פרשן חדשות 12, העלה היום (חמישי) פוסט לחשבון הטלגרם שלו, בו יצא נגד תאגיד השידור בישראל ונגד אתר "דה מרקר", אחרי ששיתף את החשיפה של "גלובס", לפיה תכנית התחקירים של כאן 11, "דוח רולניק", אשר מובלת בידי גיא רולניק, כתב "דה מרקר", מסתמנת כאחת מתוכניות התחקיר היקרות בטלוויזיה הישראלית – על חשבון משלם המיסים. 
עמית סגל שיתף את החשיפה בחשבון הטלגרם שלו וכתב: "600 אלף שקל על חשבוננו בשביל תוכנית לגיא רולניק מ"דה מרקר". "אני מבין שהקריאות של עיתונו לקיצוץ בתקציבי הממשלה בזמן מלחמה ולעצירת הבזבזנות נעצרו כשזה נוגע לעצמו. אלה סכומים בלתי נתפסים אפילו בטלוויזיה המסחרית".
בהמשך, סגל גם תקף את עיתון "דה מרקר", אחרי שהעלה פוסט נוסף בו כתב: "תגידו, הצדיקים מדה מרקר שכתבו לפני שבע שנים על כך שעלות של 400 אלף שקל לפרק בתאגיד מעוררת "תדהמה מהולה בכעס", ו"שומטת לסתות", ושאין הצדקה לכך בשידור הציבור - יכתבו גם דברים דומים כשמנהיג הכת שלהם עולה פי אחד וחצי ובזמן מלחמה וקיצוצים".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ד'וח רולניק
    יעקב אחימאיר 02/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני ער לביקורת על עלות התוכניות "גיא רולניק". בלא לדון בהבט של הוצאות ההפקה של תוכנית זו, הרי לטעמי התוכניות שצפיתי בהן עד כה היו מענינות, ועבורי הן היו תוספת ידע בתחומים חשובים. למשל, התוכנית על האנטישמיות בארה'ב היתה מענינת מאד, ולמרות שהיתה הרחבה של סוגיה ידועה, תוכנית זו העמיקה, וכאמור ענינה אותי. אני מזכיר לטובה את עריכת התמונה בתוכניות, שתרמה רבות, שוב לטעמי, לצפיה. כמו כן, לי אין כל הכרות עם גיא רולניק, מעולם לא נפגשנו, ואיני מקבל כל תמורה עבור המחמאות בשורות הנ'ל.
    סגור
  • 3.
    קודם
    יהודי 01/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תעשו תחקיר קודם איך משקיעים 3.6 מיליון שקל על תוכנית סתמית
    סגור
  • 2.
    סגל התותח!!!!!!!
    שלמה 01/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך לשכפל אותך שתופיע בכל הערוצים יחדיו.
    סגור
  • 1.
    סגל המשעמם!!!!!!!!
    רוני 01/2024/22
    הגב לתגובה זו
    3 3
    תעבור בבקשה לערוץ 14!!!!!!!!
    סגור