תקשורת ומדיה

קבוצת הכדורגל הטורקית פיטרה שחקן ישראלי: זו הסיבה המקוממת

שגיב יחזקאל, שחקן מוערך המשחק בליגת העל הטורקית, הקדיש שכר שכבש לציון 100 ימים למתקפת ה-7 באוקטובר, ופוטר מקבוצתו. "שגיב יחזקאל פעל נגד ערכי המדינה שלנו, חברי הנהלת הקבוצה לעולם לא יתנו מקום לפגיעה בערכי טורקיה", מסרו מהקבוצה
מערכת ice | 
ישראל, טורקיה (צילום freepik)
שגיב יחזקאל, כדורגלן נבחרת ישראל המשחק גם בליגת העל הטורקית, הקדיש לאחרונה שער שכבש לציון 100 ימים למלחמת הפתע של חמאס על ישראל, ולחטיפתם של מאות אזרחים לרצועת עזה. קבוצת הכדורגל בה הוא משחק "אנטליהספור", החליטה לפטר אותו בתגובה לתמיכה בישראל.
בהודעת קבוצתו נכתב: "שגיב יחזקאל פעל נגד ערכי המדינה שלנו, חברי הנהלת הקבוצה לעולם לא יתנו מקום לפגיעה בערכי טורקיה." כמו כן, נשיא המועדון סינאן בוזטפה כתב: "ראיתי את התמונה. הערכים הלאומיים שלנו מעל הכל, לא משנה מה שחקן מסוים מביא לנו. החלטנו להתיר את חוזהו ולהיפרד מהשחקן".
הנשיא הוסיף בהמשך: "צפיתי בעצב ובהפתעה ששגיב יחזקאל פועל נגד הרגישויות של המועדון וארצנו. הפוסט המיידי לאחר הגול בחשבונות המדיה החברתית הרשמיים של המועדון שלנו הוסר מיד לאחר שהבחינה בבעיה". בנוסף, ציין כי: "אני רוצה שכל הציבור ידע שלא אתן יד להתנהגות כזו במהלך כהונתי כנשיא, לא משנה איזו הצלחה גדולה תגיע בסופו של דבר".
כזכור יחזקאל בחר שלא לעזוב את טורקיה על אף אזהרת המל"ל במהלך חודש אוקטובר מפני שהייה במדינה, אך החליט שלא לקחת חלק במשחק שנערך ב-21 באוקטובר, בו הקדשה דקת דומיה לזכר "אזרחי פלסטין שאיבדו את חייהם בגלל המתקפה הישראלית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה