עסקי ספורט

מגעיל: קריאות גזעניות לעברו של שחקן נבחרת ישראל לשעבר

אמש במהלך משחק ליגת העל בכדורסל אירע אירוע מזעזע כאשר קומץ מאוהדי הפועל חולון קראו קריאות גזעניות כלפי שחקן נבחרת ישראל ומכבי ר"ג כארם משעור, למרות בקשת השחקן להפסיק את המשחק כדי שהקריאות ייפסקו המשחק לא נעצר
מערכת ice |  1
כדורסל (צילום Istock)
רגעים קשים עברו אמש על כדורסלן מכבי רמת גן ונבחרת ישראל כארם משעור, זאת בזמן שקבוצתו מארחת את הפועל חולון, כאשר קומץ מאוהדיה קורא לעברו קריאות גזעניות לאורך כל המשחק.
למרות שהנהלת הפועל חולון התנצלה בפני השחקן והבטיחה שיעשו הכל כדי שקריאות אלה ייפסקו, הקהל של חולון המשיך לגדף את משעור ולקרוא לעברו קריאות גזעניות. משעור עצמו אמר לאחר מכן לערוץ הספורט ששידר את המשחק: "זה לא פשוט, אני באמת לא מבין איך יש לדבר כזה מקום בספורט, זה קשה אבל אני מתרכז רק בכדורסל".
יו"ר מכבי ר"ג חן שניידרמן התייחס לכך בסיום המשחק: "כארם הוא אדם מאד רגיש, זה בושה בימים כאלה שהקהל מתנהג כך, בושה וחרפה שזה מה שקורה בשנת 2024, זה הציק והפריע לכארם ואנחנו ניסינו להרגיע אותו, חשבתי שקריאות מהסוג הזה נעלמו מן העולם".
יש לציין כי כל המשחק ביקש כארם משעור מהנהלת הקבוצה שתלך להרגיע את אוהדי הפועל חולון כאשר במכבי רמת גן מצפים לתגובה חריפה ממנהלת הליגה ולעונש הולם להפועל חולון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא היה ולא נברא
    אוהד חולון 01/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קיללו את כארם כמו שמקללים כל שחקן בכל משחק. לא נעים, לא נורא. לא היו שום קריאות גזעניות, עשו פיל מזבוב. אף אחד לא מכחיש שהיו קללות, אבל זה הספורט שלנו. שוב, לא היו שום קריאות גזעניות, זה שקר.
    סגור