עסקי ספורט

רשימת השחקנים היקרים בעולם נחשפת: אמבפה מחוץ לטופ 10

על פי מחקר של CIES Football Observatory, נחשפה רשימת שחקני הכדורגל היקרים ביותר בעולם נכון לעכשיו. ג'וד בלינגהאם מככב במקום הראשון עם שווי של כ-267 מיליון יורו, אמבפה מחוץ לטופ 10. מי נכנס במקומו?
מערכת ice | 
קיליאן אמבפה (צילום shutterstock)
הגיליון של ה-Weekly Post מציג את 100 השחקנים היקרים ביותר בעולם – לפי המודל הסטטיסטי של CIES Football Observatory, כאשר את המקום הראשון תופס לא אחר מאשר הכוכב של הכדורגל העולמי, ג’וד בלינגהאם.
ג'וד בלינגהאם הכוכב האנגלי של ריאל מדריד שהגיע אליה בחלון ההעברות האחרון בסכום של כ-100 מיליון יורו, הוכתר לשחקן בעל השווי הגבוה ביותר בעולם - 267.5 מיליון יורו. אחריו ברשימה נמצא חלוצה של מנצ'סטר סיטי ארלינג האלנד, שמוערך בשווי של 251.2 מיליון יורו, את השלישיה הראשונה סוגר חברו לקבוצה של בלינגהאם, ויניסיוס ג'וניור עם שווי של 250.3 מיליון יורו.

קיליאן אמבפה, שחקן העל הצרפתי של פריס סאן ז'רמן, ממוקם רק במקום ה-26 ברשימה, למרות שרבים מצופי הכדורגל מגדירים אותו כשחקן הטוב בעולם. הסיבה לכך שהוא רק במקום ה-26, היא העובדה שחוזהו בקבוצתו הנוכחית, פסז', עתיד להסתיים בקיץ הקרוב ולאחר מכן יוכל לחתום בכל קבוצה שיירצה בחינם. לפי המחקר, שוויו מוערך כרגע ב-106.2 מיליון יורו.
רודריגו מריאל מדריד (247.9 מיליון יורו) ניצב במקום הרביעי ואת החמישייה הראשונה סוגר בוקאיו סאקה כוכבה הצעיר של ארסנל (223 מ' יורו). פיל פודן ממנצ’סטר סיטי (195.8 מ' יורו) נמצא במקום השישי, במקום השביעי גאבי מברצלונה (175.4 מ' יורו), במקום השמיני חוליאן אלברז (164.7 מ' יורו) מסיטי ובתשיעי ג’מאל מוסיאלה מבאיירן מינכן (152.4 מ' יורו). את הטופ 10 סוגר מרטין אודגור מארסנל (150.6 מ' יורו), ואילו חברו לקבוצה, גבריאל מרטינלי (148.2), מפספס במיקום אחד את העשירייה הראשונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה