בעולם

אמבפה בדרך החוצה מפ.ס.ז'? "אתה תראה שלא תשחק פה שוב"

שחקן הכדורגל קיליאן אמבפה רשם אתמול את הופעת הבכורה שלו בקבוצה. אבל פרטים על שיחה של השחקן ונשיא הקבוצה נאסר אל חלאיפי חושפת אווירה מתוחה בין השנים ואת איומו של הנשיא באומרו לשחקן:  "אתה תראה! אתה לא תשחק יותר! אנחנו לא מתכוונים להיכנע"
מערכת ice |  2
קיליאן אמבפה (צילום מתוך אתר פריז סן-ז'רמן)
קיליאן אמבפה רשם אמש (שבת) את הופעת הבכורה של בפריז סן ז'רמן במסגרתה גם כבש שער בדקה ה- 62 למשחק. אך, כפי שחשפה התקשורת בצרפת, לכל זה קדם תקופה של יחסים מתוחים בין השחקן להנהלת הקבוצה. 
ב"לא'קיפ" פורסם לראשונה פרטים על על פגישה שנערכה לפני כשבועיים, בין השחקן לנשיא הקבוצה, נאסר אל חלאיפי, אשר הגיעה לטונים גבוהים. בין היתר אמר הנשיא הקטארי לשחקן: "אתה תראה! אתה לא תשחק יותר! אנחנו לא מתכוונים להיכנע". אמבפה לא נשאר חייב והשיב לו: "אני אראה? מה אני אראה? אתה תהיה הנשיא היחיד שימנע ממני לשחק".
על פי הפרסומים השיחה התקיימה בשמיני לאוגוסט אך על הלך הרוח נראה כי היא לא נערכה כלל וזו משום שהשחקן חזר להתאמן עם חבריו בקבוצה ואף על פי הצפי אמור להישאר עונה נוספת בקבוצה.  
ב"לה פריזיאן" הצרפתי נכתב כי השחקן מרוצה מהמעבר לקבוצה וכיוצא מכך לא ישלול הארכת חוזה בקבוצה אבל בינתיים לא פרסם שום הצהרה רשמית בנושא. אכן שובו של השחקן היה מהלך שהוכיח את עצמו לאחר שכבש שער במשחק שנערך אמש. אבל לצערה של הקבוצה הדבר לא עזר לה כי המשחק נגד טולוז הסתיים בתוצאה 1:1.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בזבוז זמן
    ויניסיוס 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של אמבפה ושל ריאל ביחד. עד שפאריס תתגבש היא אפילו לא תהיה בצמרת. וגם ריאל בחוסר חלוץ אמיתי למרות שהקשרים מספקים את העבודה.
    סגור
  • 1.
    מה אתם מבלבלים את המוח?!
    מאוהבת באמבפה 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם כבר השלימו!!! השיחה הזאת נערכה לפני שבועיים!!! למה לעשות התקף לב סתם?!?
    סגור