תקשורת ומדיה

ינון מגל מקבל ביקורת: "לא יכול לתרום בעצמך 760 שקל? חרפה!"

מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, ביקש מעוקביו סיוע בתרומה צנועה של 760 שקל לסיוע לתשלום שכר דירה לאדם שפנה אליו לעזרה, והותקף: "תשים לו, חשבתי שמרוויחים טוב בערוץ 14"
תום נחום | 
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, הצליח לגרום לרבים מעוקביו להרים גבה כאשר ביקש בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו בקשה לסיוע בתרומות בסכום נמוך למדי של 760 שקל בלבד, מה שגרם לחלק מהעוקבים גם לתקוף את מגל.
בציוץ כתב מגל כך: "חברים יש פה מישהו שחסר לו 760 ש"ח לשכ"ד... מי שיכול שישים משהו". בתגובות, בין היתר, נכתב למגל כך: "אתה פאקינג מליונר אחי זרוק לו", "תשים לו, חשבתי שמרוויחים טוב בערוץ 14", "אתה לא יכול לתרום בעצמך 760 ש"ח? חרפה!".
 
בתוך כך, ישראל עומדת מהשבוע שעבר לראשונה בתולדותיה בפני בית הדין הבינלאומי בהאג, זאת לאחר שדרום אפריקה הגישה נגדה תביעה לבית הדין הבינלאומי בחשד שהיא מבצעת רצח עם בתוך רצועת עזה. מדובר בדיון דרמטי, מאחר ובית הדין יכול להורות בפני מדינת ישראל צו שיורה לה להפסיק בצורה חד צדדית את המלחמה בעזה. זאת למרות שתוצאות המשפט יפורסמו רק בעוד מספר שנים.

במקביל, מגיש 'פגוש את העיתונות' ופאנליסט חדשות 12בן כספית, טוען שמי שסיבך את ישראל בהאג הוא לא אחר מאשר שותפו לשידור ברדיו 103FM, מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14ינון מגל, שצייץ לפני כחודש סרטון של לוחמים שרים 'את עזה אני בא לכבוש ולחיזבאללה נותן בראש, ובמצווה אחת דבק למחות את זרע עמלק. את הבית השארתי מאחור ועד הניצחון אנ'לא אחזור. את הסיסמה שלנו מכירים - אין בלתי מעורבים".
לאחר שהסרטון של החיילים הוצג על ידי התביעה הדרום אפריקאית נגד ישראל בהאג, כספית כתב כך בציוץ בנושא: "הסרטון הזה הוצג עכשיו ע"י דרום אפריקה, כלומר התביעה, בדיון בהאג. ושיהיה בהצלחה לכולנו! (ינון כבר הצליח). ולפני שמכונת הרעל תתחיל להשתעל (לא שחבורת ההבל הזו מטרידה אותי): אנחנו הצד הצודק. בעזה, בהאג ובכל מקום. אנחנו הצד המותקף. אנחנו אלה שיצאו מעזה וקיוו לקבל שלום. לא היה סגר על עזה אם חמאס לא היו הופכים אותה לכן שיגור של רקטות על הילדים שלנו. אנחנו בעזה כי הנאצים שמקננים בתוכה קמו עלינו להרגנו. אבל: לפעמים צריך לדעת לשתוק. מעשים, לא דיבורים. להפיל את חמאס בלי להגיע להאג. זה אפשרי".
 
עוד כתב: "הבעיה היא שהשופרות שסגדו למי שבנה את חמאס צריכים עכשיו להוציא את העצבים איכשהו, אז הם מתחרים בינם מי ישרוף את עזה יותר מהר. מה צריך? צריך פשוט לחזור להיות הציונות של פעם. ציונות מעשית, לא טווסית. חומר ומגדל במקום ינון מגל. ככה פשוט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה