תקשורת ומדיה

כוכבת ארץ נהדרת חושפת: "נפלו עליי האקרים, לא יודעת להסביר"

שני כהן שיתפה לאחרונה בחשבון האיסטגרם שלה כי היא הותקפה על ידי האקרים, ובשל כך נשלחו בשמה הודעות לרבים מחברי הקאסט לדורותיהם של "ארץ נהדרת". "לא יודעת להסביר, נפלו עליי ההאקרים", כתבה הקומיקאית
מערכת ice | 
שני כהן (צילום shutterstock, פלאש 90)
הקומיקאית וכוכבת הסדרה המצליחה "ארץ נהדרת", שני כהן, שיתפה לאחרונה בבהלה סטורי בחשבון האינסטגרם שלה, כי היא הותקפה על ידי האקרים, ובשל כך נשלחו בשמה הודעות לרבים מחברי הקאסט לדורותיהם של הסדרה האהובה בה היא משתתפת מדי שבוע.
"מי שמקבל ממני מיילים עם זימונים – לא לפתוח", כתבה כהן. "לא יודעת להסביר אבל כרגע יצא כאילו שלחתי לכל ארץ נהדרת לדורותיה זימון לחזרות וזה וירוס. (סליחה פרידמן, אורנה, דבלה, מפיקות מ-2010, כולם...). נפלו עליי ההאקרים. לאן זה יתפתח? נגלה בפרק הבא".
אמנם לא ברורה עדיין זהותם של הפורצים, ומדוע הם בחרו לתקוף דווקא את הכוכבת שני כהן, אך אין ספק כי מתקפות סייבר הפכו לדבר נפוץ במיוחד לאחרונה, על רקע מלחמת 'חרבות ברזל' – ולא רק בתוך ישראל. כזכור, לאחרונה שדה התעופה בביירות הותקף בידי קבוצת האקרים מהאופוזיציה הלבנונית, שפנתה לנסראללה ודרשה ממנו שלא להיכנס למלחמה עם ישראל, משום שלבנון לא תוכל להתמודד עם תוצאותיה. בעולם שבו הטכנולוגיה היא כלי בלתי נפרד מהחיים – כך גם גוברות הסכנות ברשת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה