תרבות ופנאי

כוכבת ארץ נהדרת חוזרת בקאמבק מרגש: "שמחה לחזור הביתה"

תום יער חוזרת לעשות סטנדאפ: "אני מתחילה לאט לאט להבין איך לעשות את זה והנה שלושת התאריכים הראשונים. פתחנו בצניעות, בזהירות וברגישות- שלוש הופעות ראשונות באיזור המרכז. בזמן שכולם שומרים על הבית מלקקים את הפצעים ועושים מה שהם יכולים- הגענו למסקנה שאני יכולה לעשות בדיוק את זה"
מערכת ice |  5
תום יער (צילום מתוך האינסטגרם)
כוכבת ארץ נהדרת יוצאת לסיבוב הופעות מיוחד בחודש פברואר 2024 עם שלושה מופעים בתל אביב ובגבעתיים והיא העלתה היום (שני) מסר מרגש במיוחד לעוקבים שלה באינסטגרם לקראת היציאה לדרך.
יער כתבה: "כמו כולנו, גם עליי האסון של השביעי באוקטובר השפיע עמוקות. הייתי בחו״ל , וכמו הרבה חברים ומכרים שלי - אני מאז עדיין על הקו בין הארץ האהובה אך הקרועה והמפויחת שלנו לבין מקומות אחרים. תלושה קצת. אין לתאר את התחושה של לחזור כל פעם לארץ ולהרגיש הכי בבית בעולם, ולדעת בלב שמשהו בבית הבטוח הזה נסדק. גם בחו״ל אני חווה את הזרוּת והקושי ,ודי מרגישה הומלסית נוודית, ומאז השבת הנוראית ההיא אני מתקשה לחזור לשגרה כמו שלא התקשיתי בחיים".

עוד כתבה: "אחת ההכרזות הגדולות שהכרזתי בשבועות שאחרי תחילת הסיוט הייתה שאני לא יודעת איך אפשר להצחיק. מה מצחיק? איך מצחיק? רואה את החברים והקולגות נלחמים בשיניים , גם בקרב , גם בעורף ובעיקר על הבמות מול מפונים מותשים ומפורקים ומנסים רק להחזיר להם חיוך , אפילו אם רק חיוך קל על פניהם הטובות המצולקות והתמימות. לא פגשתי קהל מאז ספטמבר ואני כבר חודשים מסתובבת עם מועקה ולא מבינה מה זה הדבר הזה שכל כך חסר לי בנשמה".
עוד המשיכה: "בהתחלה חשבתי שזה עצם המצב, חוסר הידיעה, חוסר האמון והאונים והוודאות והתחושה שסוף העולם הגיע. אבל עכשיו אני מבינה מה זה החור הזה. הוא הגעגוע לבמה, לקהל, לשגרה. הגעתי לביקור ונפגשתי שוב עם הצוות והרגשתי לראשונה שיש לי מה לתת. שהתסכול האילם שלי מתחיל להיתרגם כבר למשפטים חכמים ומצחיקים, שהאנטישמיות מפליאה אותי ובא לי לצרוח לגוים - תגידו מה יש לכם מאיתנו? תירגעו עם השנאה הזאת נשמות ובהול!".
 
יער המשיכה: "שהביחד הישראלי המחודש הזה מביא אליי שוב רוח שובבית של דחקות ושל הווי ישראלי שכל כך חסר לי מאז הטרגדיה. מדינה שלמה באבל , סדרות טלוויזיה מנקדות את השם שלהן כדי לא לטרגר, חדשות מחטטות בפצעים ונוברות עוד ועוד, ובעיקר - אחים שלנו נמצאים בשבי, בעונש לא מציאותי ועל לא עוול בכפם. הקושי הזה לחזור להופעות , כמו שאומרים, דווקא בימים כאלה, הוא חלק ממנת חלקנו במציאות הישראלית החדשה. אז הבנתי שאולי כן יש לי איפה לתמוך ולסייע איפה שאני יכולה - שזה לפגוש אתכם במקום הטבעי ביותר ; הבמות".
לסיום הדגישה: "אני מתחילה לאט לאט להבין איך לעשות את זה והנה שלושת התאריכים הראשונים. פתחנו בצניעות, בזהירות וברגישות- שלוש הופעות ראשונות באיזור המרכז. בזמן שכולם שומרים על הבית מלקקים את הפצעים ועושים מה שהם יכולים- הגענו למסקנה שאני יכולה לעשות בדיוק את זה. אפילו אם ״זה״ זה בדיחות. אז ננסה בעדינות להגיע למצב שאנחנו מחייכים, נזכרים מי אנחנו ואולי אפילו חלילה צוחקים, שמחה באופן יחסי לחזור הביתה, ומחכה לפגוש אתכם לקצת הפוגה מהמצב. באהבה רבה, תום".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אין פרנסה בבית קפה?
    לירון 01/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא,לא התרגשנו.
    סגור
  • 4.
    בהמה גסה מנבלת פה בלתי נסבלת נטולת כישרון (ל"ת)
    מתאימה לתכנית 01/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    חבל שחזרה (ל"ת)
    צפוני 01/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    למה?
    אדי 01/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה חזרה?????
    סגור
  • 1.
    את נהדרת
    א 01/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 3
    יקרה מאושר שחזרת למרקע. למקום ששם את עושה עבודה נהדרת. שפע חסר לי מודה. תמשיכי בדרכך . עשייה מעט מרפה. אוהב אותך . עוטף
    סגור