תקשורת ומדיה

ח"כ קטי שטרית: "לא מסוגלת להתקלח - מבינה את משפחות החטופים"

בדיון שהתקיים בוועדה לקידום מעמד האישה, נאמה קטי שטרית ועוררה סערה לאחר כמה אמרות שנויות במחלוקת: "אני לא מסוגלת להתקלח ולהתלבש אחרי ניתוח שעברתי  - למה אני מספרת את זה? כי אני מבינה את עולמכם"
מערכת ice | 
קטי שטרית (צילום Tomer Neuberg/Flash90)
משפחות החטופים עושות כל שביכולתן בשביל להשאיר את הנושא כאוב על סדר היום, ובכך הן מנסות להשפיע על החלטות הממשלה. בנוסף אליהן, גם חברי כנסת רבים מתראיינים ומציפים את הצורך החשוב של הממשלה להחזיר את החטופים הביתה. היום (שני), התקיים דיון בוועדה לקידום מעמד האישה ובו אמרה חברת הכנסת קטי שטרית הודתה כי היא לא יכולה להתקלח אחרי ניתוח שעברה, ולכן היא "מבינה את משפחות החטופים".
"למשפחות החטופים אני רוצה להגיד - תראו, בוקר אחד התעוררתי. הייתי אמורה לנאום לפניכם במליאה. אני מקבלת את הנאום ופתאום אני מפסיקה לראות בעין אחת. הובהלתי לניתוח, ההחלמה היא מאוד ארוכה, אני לא מסוגלת להתלבש, אני לא מסוגלת להתקלח, אני לא מסוגלת לעשות דברים שעשיתי אותם לפני כן", אמרה שטרית. "למה אני מספרת לכם את זה? כי אני כל כך מבינה איך עולמכם פתאום התהפך בצורה כזו".
"אתם זוכרים שהייתם יושבים ושותים כוס קפה עם החטוף או החטופה - ופתאום אתם כל כך מתגעגעים לזה", היא הסבירה. "אז אני רוצה להגיד לכם כמה שליבי איתכם ואני יודעת מה אתם עוברים. אבל אני רוצה להגיד לכם כמה אני מבינה אתכם ואת הצורך לראות את היקירים שלכם עכשיו ומיד".
 
קרדיט: ערוץ הכנסת
בהמשך הבהירה חברת הכנסת כי היא מתנצלת ומבינה "עד כמה הניסוח לא היה מוצלח", והיא הסבירה כי היא בסך הכל "ניסתה להזדהות, להביע אמפתיה, ולהדגיש עד כמה אני מבינה את כאבן של המשפחות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה