בארץ

המשק יושבת? הצעד הבא של משפחות החטופים נחשף

במחאה על הקיפאון במו"מ לשחרור החטופים המוחזקים עדיין בעזה, יוזמות משפחות החטופים השבתה של המשק ל-100 דקות ביום ראשון הבא, אז ימלאו 100 ימים למתקפת הפתע ב-7.10: "צריכים את כל המדינה איתנו, זמננו אוזל, זמנם אוזל"
מערכת ice | 
מפגינים למען השבת החטופים (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
על רקע הקיפאון במו"מ לשחרור החטופים המוחזקים בעזה ובמחאה על חוסר היכולת של הממשלה להביא לעסקה לשחרור 136 החטופים המוחזקים עדיין בשבי חמאס. משפחות החטופים יוזמות יחד עם המטה לשחרור חטופים השבתה של המשק ל-100 דקות ביום ראשון הבא, אז ימלאו 100 ימים למתקפת הפתע של מחבלי חמאס.
בהודעת המשפחות נכתב: "ביום ראשון ימלאו 100 ימים קשים מנשוא בהם החטופות והחטופים של כולנו מוחזקים בתופת מנהרות עזה. אנו, בנות ובני משפחות חטופים, ביחד עם מטה החטופים וציבור פעילות/ים שנותנים לנו כוחות, צריכים את כל המדינה איתנו. זמנם אוזל. זמננו אוזל. ביום זה בשעה 12:00 המשק יעצור ל-100 דקות בזעקה עוצמתית להשבת החטופים והחטופות".
כזכור במהלך מתקפת ארגון הטרור חמאס על יישובי העוטף ב-7.10 נחטפו 240 ישראלים לשטח רצועת עזה בנוסף למעל 1,400 נרצחים, 104 מהחטופים שוחררו לפני יותר מחודש במסגרת עסקה עם חמאס, אך בשבי ארגון הטרור בעזה נמצאים עדיין 136 ישראלים שנחטפו מיישובי העוטף. בנוסף לכך פונו אלפי תושבים מבתיהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה