תקשורת ומדיה

יוסף חדאד נגד חבר הכנסת: "מתנגד לכיבוש? מתבייש בזה"

פעיל ההסברה הישראלי-ערבי, יוסף חדאד, ממשיך לפרסם פוסטים נוקבים בחשבון האינסטגרם שלו באופן אינטנסיבי מאז פרוץ המלחמה. לאחרונה הוא פרסם את תמונתו של עופר כסיף שהחזיק שלט עם הכיתוב "מתנגדים לכיבוש", והוא כתב: "אני מתבייש בזה"
מערכת ice |  1
יוסף חדאד (צילום מסך קשת 12)
יוסף חדאד ידוע בתור אחד מפעילי ההסברה הכי חשובים שיש למדינת ישראל בימים אלו, והוא עוסק זאת רבות במגוון החשבונות שלו ברשתות החברתיות. לאחרונה הוא פרסם סטורי בחשבונו הפרטי ברשת אינסטגרם, ובו העלה שיתף תמונה של עופר כסיף ובה הוא מחזיק שלט ובו כתוב "מתנגדים לכיבוש".
חדאד ההמום כתב: "תמונה שעופר כסיף העלה עכשיו... הוא לא מחזיק שלט שהוא מתנגד לחמאס, הוא מתנגד ל"כיבוש"!". הוא ממשיך בזעם: "בזמן שמדי יום נופלים חיילים גיבורים כדי להגן עליו, הוא לא ראוי לגבורה ולהקרבה שלהם... אני מתבייש בזה שחיים בנינו אנשים כאלה (ומזל שהם מיעוט שולי), ובעיקר מתבייש שהוא עושה את זה על חשבוננו!"
כזכור, פעיל ההסברה לא חוסך בביקורת כשהוא משתף באופן אינטנסיבי תכנים הסברתיים, אשר בעולם נתפסים לעיתים כשנויים במחלוקת. בעבר הוא אף פרסם פוסט ובו רשם: "אין הגדרה אחרת למילה 'תומכי טרור'. צוות הבדיקה של אינסטגרם ופייסבוק הורידו סרטון שהעלתי בטענה שזה מנוגד לכללים, בזמן שחשבונות אנטי ישראליים מעלים את אותו הסרטון ומהללים את חמאס".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כסיף- הרעלת כספית
    גרינברג ש. 01/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ימח שימך לעד עוכר ישראל
    סגור