תקשורת ומדיה

יוסף חדאד באמירה מפתיעה: "האמת, אני מודאג"

על רקע שיגורי הטילים שישראל סופגת בימים אלו מלבנון, פעיל ההסברה ומנכ"ל עמותת "ביחד - ערבים זה לזה", יוסף חדאד, מתח ביקורת חריפה על מקבלי ההחלטות אשר לטענתו, משמרים את הקונספציה
 

מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום מסך קשת 12)
בעקבות שיגורי הטילים שישראל סופגת בעת הזו מלבנון,  פעיל ההסברה, יוסף חדאד, פרסם פוסט בחשבון האינסטגרם שלו בו הוא מותח ביקורת נוקבת על התנהלות הממשלה בנושא: "תזכרו את המספר הזה 62.  62 טילים ששוגרו ממדינת לבנון על מדינת ישראל!".
חדאד המשיך לתקוף את התנהלות הממשלה והדגיש כי ישראל הייתה צריכה להגיב אחרת לאור תקיפתה העזה של לבנון: "עד שלא נקרא לילד בשמו לא נוכל להגן על עצמנו. לבנון אחראית ולכן לבנון צריכה לשאת בתוצאות ועצם העובדה שעדיין לא הורדנו כמה וכמה בניינים בלב ביירות אחרי המטח הזה, מראה איך אנחנו עדיין חיים בקונספציה של ה-6 לאוקטובר".

בהמשך דבריו, חדאד טען כי ישראל ממשיכה להפגין חולשה מול אויביה האכזריים: "מה שנתפס כבגרות וחוזקה במערב, נתפס כחולשה במזרח התיכון ואם לא נדבר בערבית במזרח התיכון, זה מוביל לשחיקה בהרתעה שלנו וזה מוביל למטח של 62 טילים בידיעה שחיזבאללה ולבנון ישרדו את התגובה של ישראל כי ישראל לא תגיב בעוצמה".
בסיום דבריו, הדגיש פעיל ההסברה כי לצה"ל יש את היכולת והכוח להגיב בצורה הראויה ביותר לשיגורי הטילים של לבנון, אך אותה מדיניות הרתעה נבלמת מצד גורמי הממשלה: "לצה"ל יש את היכולת, רק תתנו לו, אבל למקבלי ההחלטות אין את הרצון. האמת אני מודאג".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה