תקשורת ומדיה

יוסף חדאד מברך: "נדאג לארגן להם מקום לפגישה בגיהינום"

על רקע חיסול מספר 2 של החמאס, סאלח עארורי, יוסף חדאד פרסם תגובה בחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "היה בדרך לפגישה עם חסן נסראללה, נדאג לארגן להם מקום חדש, בגיהינום"
מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום מסך קשת 12)
פעיל ההסברה ומנכ"ל עמותת "ביחד – ערבים זה לזה", יוסף חדאד, פרסם את תגובתו בחשבון האינסטגרם על חיסול מספר 2 של ארגון הטרור "חמאס", סאלח עארורי. היום (שלישי), פעיל ההסברה המוכר יוסף חדאד בירך על חיסולו של אחד מבכירי החמאס, סאלח עארורי.

"לפי התקשורת הערבית, סאלח עארורי היה בדרך לפגישה עם חסן נסראללה... אני מניח שהפגישה נדחתה לצמיתות או בעצם שנדאג לארגן להם מקום חדש לפגישה במועד חדש בהקדם: בגיהינום", כך כתב חדאד בחשבון האינסטגרם שלו.
 



כידוע, סאלח עארורי הינו מבכירי ארגון הטרור הרצחני "חמאס". עארורי, שהיה מספר 2 בארגון הטרור וסגנו של איסמאעיל הניה, חוסל בביירות. הוא נחשב לאחד מהאנשים שתכננו את אירועי הטבח המזעזעים שהתרחשו ב-7 באוקטובר ביישובי העוטף. בנוסף, שימש כסגן יו"ר הלשכה המדינית של החמאס משנת 2017 ואף היה ממקדמי הקמת התשתיות של הזרוע הצבאית בגדה.

 בין פעולות הטרור שביצע נעשו בחסות נשיא טורקיה. בעבר, עארורי ברח לטורקיה ועמד בראש מפקדת החמאס במדינה, בחסות נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן. עארורי היה אחראי על תיאום פעולות טרור ביהודה ושומרון והצהיר על אחריות חמאס ברצח שלושת הנערים שבוצע בשנת 2014, בהם נרצחו גיל-עד מיכאל שער, יעקב נפתלי פרנקל, ואיל יפרח.

(קרדיט: yosephhaddad@)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה