בארץ

יוסף חדאד בבקשה מפתיעה: "אני מתחנן אליכם" | צפו

במהלך כנס מיוחד, פעיל ההסברה יוסף חדאד ציין כי אין להשתמש במושג "דו קיום" כתיאור ליחסים השוררים בין היהודים והערבים החיים בישראל: "אנא מכם תשתמשו בהגדרה 'שותפות'"

מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום ביחד ערבים זה לזה, freepik)
בעת כנס שבו השתתף פעיל ההסברה ומנכ"ל עמותת  "ביחד – ערבים זה לזה", ציין יוסף חדאד בפני הנוכחים: "תפסיקו להשתמש בהגדרה 'דו קיום' כשאתם מדברים על יהודים וערבים בישראל!".

היום (חמישי), פרסם חדאד סרטון שבו נצפה משתתף בכנס מיוחד שיוחס בין היתר למצב הביטחוני המורכב ולסוגיית הדו הקיום בין האוכלוסייה היהודית לאוכלוסייה הערבית. בכנס המיוחד, אמר פעיל ההסברה: "אני מתחנן אליכם, כשאתם באים לתאר את היחסים בין יהודים וערבים בארץ ישראל, תפסיקו להשתמש במושג הזה 'דו קיום'. מה זה דו קיום? דו קיום אומר אני לא סובל אותך, אתה לא סובל אותי בוא נחיה בדו קיום".
עוד הוסיף פעיל ההסברה: "ההגדרה הזאתי לא הייתה מתאימה לישראלים ולירדנים, לישראלים ולמצרים". בהמשך דבריו, חדאד הציע חלופה אחרת למילה "דו קיום": "כשאתם רוצים לתאר את היחסים בין היהודים לערבים בארץ ישראל, אנא מכם תשתמשו במילה בהגדרה 'שותפות'. משום שהשותפות הזו היא חיה ובועטת והיא קיימת. תלכו לכל בית חולים בארץ ותראו רופא יהודי מטפל בחולה ערבי, רופא ערבי מטפל בחולה יהודי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה