בארץ

יוסף חדאד תוקף: "אני מציע לצבועים לסתום את הפה" | צפו

בעקבות תקיפת חה"כ אחמד טיבי את פעילת ההסברה נועה תשבי על שענדה שרשרת בצורת מדינת ישראל, יוסף חדאד יצא להגנתה: "אם הם לא מגנים את האמירה 'From the river to the sea Palestine will be free' , אז הם לא יכולים גם לבוא ולבקר"

מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום מסך קשת 12)
לאחר שחה"כ אחמד טיבי,  תקף את פעילת ההסברה נועה תשבי על כך שענדה שרשרת בצורת מדינת ישראל, פעיל ההסברה ומנכ"ל עמותת "ביחד – ערבים זה לזה" יוסף חדאד מתח ביקורת חריפה נגד חה"כ טיבי בערוץ 13 ואמר בין היתר: "יש לי בעיה איתו ועם צבועים כמוהו!".

היום (רביעי), פרסם פעיל ההסברה יוסף חדאד בחשבון האינסטגרם שלו סרטון בו הוא מתראיין לערוץ 13 ובו הוא מגיב לדבריו של חה"כ אחמד טיבי, שבחר לתקוף את נועה תשבי אשר ענדה שרשרת שצורתה היא צורת מדינת ישראל.
בריאיון לחדשות 13, אמר חדאד: "ראשית אני מציע לצבועים שיש והצד השני לסתום את הפה כשזה מגיע לנושא הזה משום שאם הם לא מגנים את האמירה "from the river to the sea Palestine will be free" , אז הם לא יכולים גם לבוא ולבקר". 
כאמור, תגובתו התקיפה של חדאד מתקשרת לאמירתו של חה"כ אחמד טיבי נגד פעילת ההסברה נועה תשבי שענדה את שרשרת מדינת ישראל. חה"כ טיבי תקף את תשבי בחשבון הטוויטר שלו לפני יומיים (שני) וכתב: "כשזה בערבית או באנגלית זה ״מהנהר עד הים״ זה ג׳נוסייד  נגד יהודים אבל כשזה תלוי על הצוואר של ישראלית זו ״הסברה״ ואת מוזמנת לאולפנים מבלי להישאל על כך".
בנוסף, חה"כ טיבי המשיך לתקוף את הממשלה הנוכחית וכתב: "אגב, אין אף שר בממשלת הימין  שמכיר בפלסטינים כעם עם זכות להגדרה עצמית. אף שר. אבל הארוורד?!".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה