תקשורת ומדיה

ינון מגל משתולל: "משתינים עליכם בקשת. תרעלה 12"

מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, תקף בחריפות את דבריו של מגיש קשת 12 חיים לוינסון נגד הציונות הדתית בטור הדעה שלו ב'הארץ': "אלה האנשים שמשדרים בתרעלה 12. משתינים עליכם בקשת"
תום נחום |  1
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
אחרי שביום ראשון בשידור חי בקשת 12 אמר חיים לוינסון בתכנית הבוקר של ניב רסקין 'חדשות הבוקר', שבשביל בצלאל סמוטריץ' ושותפיו השביעי באוקטובר זה יום חג וגם אחרי שדרשו ממנו לחזור בו ולהתנצל הוא סרב, לוינסון לא עוצר וממשיך במתקפה שלו נגד הציונות הדתית, כאשר העלה לאתר 'הארץ' טור דעה שכותרתו היא "הציונות הדתית צריכה לסתום פעם אחת את הפה ולומר לחילונים תודה", מה שגרר ביקורת חריפה מצידו של מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל.
כותרת המשנה אגב המשיכה במתקפה ובה נכתב כך: "תחקיר הנופלים במלחמה של "מקור ראשון" מקפל בתוכו את המהות של הציונות הדתית: תערובת של גזענות פרימיטיבית, להט לאומני, פנטזיות משיחיות ובורות מטרידה עם כמויות מסחריות של נהי ובכי".

ינון מגל הגיב בזעם גדול לדבריו של לוינסון בטור ב'הארץ' ולצד צילום מסך של כותרות הטור, כתב בציוץ בנושא כך: "אלה האנשים שמשדרים בתרעלה 12. משתינים עליכם בקשת".
 
בתוך כך, מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14ינון מגל, הגיב לדבריו של לוינסון בקשת 12 בסרטון באורך למעלה מ-3 דקות הכולל אמירות קשות של לוינסון, לצד אמירות של אמנון אברמוביץ', גיא פלג, יאיר שרקי, מיקי רוזנטל, אהוד אולמרט, מיכל שיר, דן חלוץ וגדי שמני, וכתב לצד זאת כך: "מקבץ קטעים בסרטון אחד של מכונת הרעל. כמה רוע, כמה שנאת חינם". בציוץ נוסף כתב: "תרעלה 12: אמנון אברמוביץ גיא פלג בן כספית חיים לוינסון ואתם מבינים שאלה מדברים על "מכונת רעל" כן?".
 
במקביל, בימין כבר החל קמפיין לפיטוריו של לוינסון מקשת 12, כאשר הצייצן קובי כהן כתב כך: "הגיע הזמן לפטר את חיים לוינסון. לייק = הסכמה. שיתוף = אקסטרה הסכמה". בשלב זה אגב, מעל ל-1,400 סימנו לייק, בעוד 261 פרסמו מחדש את הציוץ, ביניהם, באופן מפתיע, גם לוינסון עצמו, שכתב לצד הציוץ מחדש: "שיתפתי".
 
נחזור אחורה, פעם אחר פעם הפצירו בו חברי הפאנל, ובראשם יהודה שלזינגר לחזור בו: "אתה לא יכול להגיד דבר כזה, אל תגיד שזה יום חג", אמר לו וגם המגיש ניב רסקין נאלץ להתערב ואמר בתקיפות ללוינסון: "לא לא, חיים חיים, חיים, הכל בסדר אני רק אומר לך שהמשפט שביעי באוקטובר תמחק, למה אני כועס? זה יום טבח ויום שואה. זה משפט שלא, אסור שייאמר. עזוב אי אפשר להגיד את זה, רק את המשפט הזה תעיף". לוינסון עמד בסירובו.
גולדשטיין כתב: "קשת חייבים לאסוף את אנשי החדשות שלהם ולאפס אותם. הרסן שם הותר לחלוטין והם מתפרעים כמו עדר ללא רועה. כל אחד מנסה להיות קיצוני יותר מהשני וללא יד מרסנת הם מגיעים לרגעים הזויים ומדאיגים. הפעם זה חיים לוינסון שדברי הבלע שלו הופכים את הקרביים. אבי ניר תתעורר. משהו רע קורה בממלכה שלך".
נועם פתחי כתב: "אם בשביל סמוטריץ' השביעי באוקטובר זה "יום חג" ע"פ לוינסון, אז בשביל אהוד ברק ושיקמה ברסלר זה הקרנבל בברזיל. ואם מישהו באולפני קשת 12 היה אומר דבר כזה הוא היה נזרק מהאולפן לתמיד. אבל להם מותר הכל", ינון מגל הוסיף: "תרעלה 12: אמנון אברמוביץ גיא פלג בן כספית חיים לוינסון ואתם מבינים שאלה מדברים על "מכונת רעל" כן?".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מגל נקודה. (ל"ת)
    ורדי 01/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור