טלוויזיה

אייל ברקוביץ' מתפטר מקשת 12: מה גרם לפיצוץ הגדול?

של היחסים הרעועים בין השניים, החליט ברקוביץ׳ לבקש לבטל את חוזהו בקשת 12. הערוץ הדגיש: "נפרדנו כידידים, ברקו ימשיך להיות רצוי ומוזמן לקחת חלק בתכניות הערוץ״. אייל ברקוביץ אמר: ״תודה לקשת על הבמה הנהדרת שנתנה לי״
מערכת ice |  3
אייל ברקוביץ' ואופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
הסוף של 'אופירה וברקוביץ'. אחרי 18 שנה של זוגיות טלוויזיות ורדיופונית: הזוגיות המקצועית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ׳ נפגעה ותוכנית הטלוויזיה של השניים בקשת מסתיימת, ולא תחזור למסך באופן סופי, אחרי שנעדרה מתחילת המלחמה.
על פי הדיווח של רן בוקר הבוקר (חמישי) ב-YNET, בשל היחסים הרעועים בין השניים, החליט ברקוביץ׳ לבקש לבטל את חוזהו בקשת 12. גם ההגשה הזוגית ברדיו 102FM צפויה להסתיים, אחרי שמתחילת המלחמה שידרו בנפרד, היא עדיין בקשת 12 והוא בתכנית רדיו חדשה ב-102FM בשם 'החמ"ל'.
ערוץ שכבר ראה את השניים בנפרד למעלה מ-80 ימים, עדיין מקווים כי ניתן יהיה להחזירם אל המסך, כאשר הם אף נפגשו השבוע לארוחת צהריים על פי TMI ולא מדובר גם אם יש סכסוך, במשבר עמוק שלא מאפשר להם לגשר עליו.

התגובות למהלך היו גם כן סוערות. בקשת 12 אישרו את הפרטים של בוקר כי אייל ברקוביץ׳ ביקש לסיים את החוזה ומסרו: ״נפרדנו כידידים, ברקו ימשיך להיות רצוי ומוזמן לקחת חלק בתכניות הערוץ״.
אופירה אסייג מסרה: ״מאז ה-7/10 כל החיים שלנו השתנו, המדינה השתנתה וגם אנחנו. כולי תקווה שהמלחמה הארורה הזאת תסתיים, שהחיילים יחזרו הביתה והחטופים יחזרו הביתה ונוכל כולנו לחזור לשגרה שפויה יותר. כל השאר פחות חשוב כרגע.״ אייל ברקוביץ אמר: ״תודה לקשת על הבמה הנהדרת שנתנה לי״.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שימותו ! (ל"ת)
    אסף 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ברוך השם (ל"ת)
    רחלי 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    ‏תוכנית משעממת ומנחה משעמם
    אלי 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ‏תוכנית על הפנים
    סגור