תקשורת ומדיה

נועה קולר מתפוצצת: "מרתיח אותי שלא הקשיבו"

השחקנית האהובה נועה קולר, הגיעה יחד עם שאר חברי הקאסט של "קופה ראשית" להקרנת פרק חדש של הסדרה אשר מותאם כולו למלחמה. כשנשאלה ע"י ישראל בידור על מחדל התצפיתניות, היא לא יכלה לשמור בפנים את הרגשות שלה
מערכת ice | 
נועה קולר (צילום ורד אדיר)
כל חברי הקאסט של הסדרה המצליחה "קופה ראשית" של כאן 11, הגיעו שלשום (שני) להקרנת בכורה חגיגית של הפרק המיוחד שצפוי לצאת למסכים ב1.1.2024 ברוח המלחמה, "קופת ברזל". את ההקרנה הם ערכו יחד עם מפוניי קיבוץ ניר עם אשר שוהים במלון.
אל ההקרנה הוזמן צוות "ישראל בידור" שם הם דאגו לערוך סרטונים קצרים עם השחקנים במטרה לשלוח מסרים מחזקים לצופים. כשעצרו את נועה קולר ואביבה נגוסה (שירה ואסתי בסדרה) לשאול אותן "למי מהקאסט היו מקשיבים אם הוא היה במקום התצפיתניות?" הן השיבו בצחוק קרן מור, "כי אי אפשר להתעלם מהסאונד". מהר מאוד, קולר מתחממת כשהיא חושבת על המצב ואומרת "וואי זה מדכא אותי שלא הקשיבו להן, זה מרגיז אותי, זה מרתיח אותי".

חברי קופה ראשית, נפרדו ביום שישי האחרון בצער רב מאחד מאנשי הפקת התוכנית, שי טרמין ז"ל שנפל בעזה ביום שישי האחרון. מההפקה נמסר "שי היה אחד שעוזר לכולם, נותן מעצמו, איש שיחה, לב ענק ואף הספיק להצטלם במספר סצנות שונות בעונה הרביעית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה