תקשורת ומדיה

מתקדמת הלאה: נועה קולר עובדת על סדרה חדשה לתאגיד

שלוש שנים אחרי "חזרות", נועה קולר עובדת על סדרה חדשה לכאן בשיתוף רם נהרי, ששמה הזמני הוא "מקום שמח"
מערכת ice | 
נועה קולר (צילום ורד אדיר)
השחקנית והתסריטאית נועה קולר עובדת בימים אלו על סדרת דרמה חדשה בכיכובה שתשודר בתאגיד. הקשר הפורה בין קולר לתאגיד השידור 11 בא לידי ביטוי במשחקה בסדרות כמו: "קופה ראשית", "הבאר", "שב"ס" ו"שטוקהולם". על פי פרסומים של וואלה תרבות, קולר עובדת על הסדרה ביחד עם הבמאי רם נהרי שעב איתה גם על הסדרה "חזרות".  עוד נמסר ששמה הזמני של הסדרה הוא "מקום שמח".
"מקום שמח" תעסוק בדמותה של ורד, הנמצאת במשבר גיל 40. הנישואים שלה רדומים, העבודה משעממת והבית חונק. אך, הכל משתנה כשערב אחד אמה המזדקנת של ורד מכריזה בפניה כי  היא איבדה טעם בחיים ומבקשת ממנה להרוג אותה. ורד לא מסכימה ויוצאת למסע פרוע במטרה למצוא טעם בחיים של שתיהן.
בתגובה לפרסום בוואלה! תרבות, קולר אמרה כי: "אני מתרגשת בטירוף ושמחה כל כך לחזור ליצור סדרה חדשה לתאגיד. תודה על הבית היצירתי הזה".
לפני קרוב לשלוש שנים, עלתה הסדרה הראשונה מבית היוצר של נועה קולר "חזרות" אותה יצרה ביחד עם ארז דריגר. הסדרה זכתה לביקורות אוהדות רבות, סחפה אחריה קהל רב, נמכרה לשידור בגרסתה המקורית ברשת הולו האמריקאית ושודרה במדינות רבות ברחבי העולם.
הסדרה זיכתה את קולר בשני פרסים בטקס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה בשנת 2020: פרס השחקנית הראשית הטובה ביותר בסדרה קומית, ופרס התסריט הטוב ביותר לסדרה קומית שאותו חלקה עם אסף אמיר וארז דריגס. יתרה מזו ש"חזרות" זכתה בשישה פרסים נוספים באותו טקס.
כזכור, לאחר שהסדרה התפוצצה ואף דובר כבר על עונה שנייה. אך, כל התוכניות התבטלו לאחר שפורסמה לראשונה פרשת ארז דריגס. לאחריה קולר הודיעה כי לא תיקח חלק בעונה החדשה של חזרות. עוד פורסם כי דריגס לא ישתתף בפרויקט החדש של קולר ונהרי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה