תקשורת ומדיה

סמוטריץ' תקף את אתר וואלה, יאיר נתניהו אהב: "בושה וחרפה"

שר האוצר צייץ היום נגד אתר וואלה בעקבות אחד מפרסומיו ואף טוען כי האתר נותן במה ל"הסתה פובוקטיבית". מי שסימן לייק לציוץ הוא לא אחר מבנו של ראש הממשלה
מערכת ice |  2
יאיר נתניהו (צילום באדיבות המצלם)
אתר וואלה פרסם כתבה היום (שלישי) על כך שרשות המסים לא מאפשרת ליבואני רכב לשלם את המס מראש, על כלי הרכב שנשלחו להקיף את אפריקה בספינה שעליה הם מועמסים, בעקבות האיום של המורדים החות'ים מתימן.
שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', פרסם ציוץ בחשבונו ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר), בו הוא התרעם על הכתבה ובעיקר על הכותרת שלה: "לא ייאמן שאתר וואלה ממשיך לתת במה להסתה פרובוקטיבית בזמן מלחמה נגד ציבור המתיישבים ולהמשך קמפיין ״הבוזזים והמשתמטים״".
בנוסף, כתב שר האוצר: "רק הבוקר התבשרנו על עוד תושב של מה שאתם מכנים "השטחים" שנפל במלחמה, אז המתיישבים טובים בשביל להילחם ולמות אבל לא כדי לזכות לביטחון אישי? בושה וחרפה".
 
הגולש המפתיע שסימן לייק לציוצו של שר האוצר סמוטריץ' הוא יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, הידוע בהיותו אחד החשבונות הפעילות ביותר ברשת X. נתניהו לא מרבה לפרסם טקסטים משלו אך לפחות ברשת X, חשבונו פעיל מאד והוא נוהג לסמן לייק או לרטווט פרסומים רבים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא מבין
    סי.ג.ר 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הקשר בין הדברים, וואלה כותב על מחט סמרקץ׳ מתלונן על תחת,והילד "ז" סתם נהנה לבחוש בחרא. כנראה שאין לכתבים של אייס במה להתעסק.
    סגור
  • 1.
    מצא מין את מינו
    א.ש 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הראה לי את חבריך כדי שאדע מי אתה
    סגור