תקשורת ומדיה

ינון מגל מתפוצץ: "הח"כית לשעבר מעודדת רצח של יהודים"

ח"כ לשעבר מבל"ד, ניבין אבו רחמון התראיינה לערוץ הלבנוני אל מיאדין המזוהה עם חיזבאללה ועודדה את מעשי הרצח. ינון מגל צפה בראיון והתעצבן. "מדהים איך חברת כנסת לשעבר מעודדת טבח בזמן שנשים נאנסות", כך כתב ברשת ה-X

מערכת ice |  4
ניבין אבו רחמון (צילום ויקיפדיה)
אתמול (שני), העלה איש התקשורת ינון מגל לעמוד ה-X שלו ראיון של ח"כ לשעבר מבל"ד, ניבין אבו רחמון לערוץ הלבנוני אל מיאדין. בראיון, אבו רחמון אמרה: "ההתנגדות הפלסטינית מבצעת תהליך איכותי, ועשתה אסטרטגיה חדשה באמצעות פעולות הפלישה, הצניחה ונקודות החיכוך והפטרולים עם המכוניות באופן חופשי בתוך שטח ישראל. עזה הנצורה היא המנצחת, ומחזירה את הריבונות שלה על גבולותיה, ועושה זאת למען כל עמנו הפלסטיני"
לצד הראיון שהעלה, כתב מגל: "מדהים. חברת כנסת לשעבר עודדה את הטבח בדרום בזמן שנשים נאנסות וילדים נרצח. בעיצומו של הטבח בדרום התראיינה ניבין אבו רחמון לערוץ הלבנוני ועודדה את מעשי הרצח". 
עוד הוסיף בפוסט: "בעקבות הדברים של אבו רחמון, קוראים בארגון 'עד כאן' להעמיד אותה לדין."לא יעלה על הדעת שבזמן שמדינת ישראל ניצבת מול מתקפת טרור רצחנית, תשב אזרחית המדינה, שנהנתה בעבר מהזכויות שמקנות לה החוק, ותעודד רצח של יהודים". 
נזכיר כי אבו רחמון התמודדה על המקום החמישי במפלגת בל"ד ונבחרה ברוב קולות, דבר שהציב אותה במקום ה-19 ברשימה המשותפת לקראת הבחירות לכנסת העשרים. אבו רחמון עמדה במרכזו של סכסוך פוליטי בין בל"ד לחד"ש ברשימה המשותפת בדבר פרשנותם של הסכמי רוטציה בתוך הרשימה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אבו רחמן
    סאני 01/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לגרש אותה ואת כל משפחתה לסוריה ואו ללבנון
    סגור
  • 3.
    איזה
    איף 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ריח יוצא ממך יא Bת zונה בע״ה אני מאחL שכל החמולה שלך יMותו
    סגור
  • 2.
    ימח דמה (ל"ת)
    סימה 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לכלא
    טרובדור 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שמסית לרצח בעיצומה של מלחמה, דינו כלא לכמה שנים.
    סגור