תקשורת ומדיה

פאולה רוזנברג עצבנית: "ההודעות הנוראיות האלו שברו אותי"

מגישת קשת 12 נגד האמירות של טלי גוטליב בטורה השבועי: "בניגוד לטענה שלך הסתרת האמת לא היתה מחזקת את החיילים בשטח, וגם לא את העם ולא את המורל הלאומי. הסתרה ושקרים מערערים את האמון שאנחנו כל כך זקוקים לו בתקופה מעורערת זו"א
מערכת ice |  1
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
לאחר שחברת הכנסת טלי גוטליב פרסמה ציוץ בחשבון ה-X שלה בהתייחס להודעת דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי, שלפיה כוח צה"ל הרג בשוגג את החטופים יותם חיים, אלון שמריז וסאמר טלאלקה ז"ל, פאולה רוזנברג הקדישה לה את טורה ב'ישראל היום'.
רוזנברג פתחה וכתבה: "כנראה בדיוק כמוך, ההודעות הנוראיות האלו שברו אותי מרוב כאב. אין אדם במדינת ישראל שלא התרסק למשמע הטעות הקטסטרופלית. אבל בשונה ממך, לאחר ההלם והכאב הראשוניים, שאבתי כוח מהמקצועיות ומהחוזקה שהפגין צה"ל בהודאה בטעותו. בניגוד לטענה שלך, חברת הכנסת גוטליב, הסתרת האמת לא היתה מחזקת את החיילים בשטח, וגם לא את העם ולא את המורל הלאומי. הסתרה ושקרים מערערים את האמון שאנחנו כל כך זקוקים לו בתקופה מעורערת זו".

עוד המשיכה: "טלי יקרה, מי שחושבים שאסור לנו להטיל ספק או לבקר את הצבא או את הממשלה בתקופות של סכסוך - אינם יותר פטריוטים, כי פטריוטיות אמיתית כרוכה במחויבות לשיפור המדינה, ואין שיפור בלי ביקורת. נאמנות עיוורת, במיוחד בזמנים של מלחמה, מובילה לנתיב מסוכן של חוסר דין וחשבון".
לסיום טענה: "מערכות איתנות של אחריות ופיקוח אינן "טירוף", אלא מרכיבים חיוניים של דמוקרטיה בריאה. הן מונעות שימוש לרעה בכוח, ומבטיחות שהצבא פועל בהתאם לערכי המדינה ולסטנדרטים המשפטיים שלה"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בשם הקונספציה עד ה7.10
    בשם הקונספציה 12/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דברים השתנו מאז
    סגור